Essence Booster- lip butter&serum

Cao najbolji moji!

Essence je brend koji je svima dobro poznat, veoma je popularan, odlican drogerijski brend, cena im je takodje odlicna pa tako mogu i mladje devojke da priuste sebi kvalitetne proizvode. Kako vise negujemo lice i telo zimi, zbog hladnoce, tu su i usne koje moramo svakodnevno da negujemo kako ne bi doslo ispucalih usana. 

U ovom postu zelim da vam pokazem moja dva omiljena proizvoda za usne. U pitanju su lip butter i lip serum za usne. Ne koristim oba odjednom vec ih naizmenicno koristim. Moram da priznam da serum vise volim, sadrzi ulje breksve i ima cetkicu koja je odlicna za nanosenje seruma za usne. 

Lip butter je malo gusce teksture, lako se razmazuje na usne, mirise na kokos, prelep proizvod, najvise ga koristim u vecernjoj nezi, ujutru su mi usne premekane, divno. 

Lip serum koristim svakodnevno, nekada ga koristim i kada se nasminkam, koristi mi kao sjaj za usne, nije lepljiv na usnama. Dopada mi se, izgledaju usne bas lepe i negovane. Sve preporuke za ova dva proizvoda. Pisite mi koji Essence proizvod najvise volite? 





Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3