7 knjiga koje preporucujem 2021

Cao najbolji moji!

Koliko volim knige, koliko sam ih zavolela u ovoj godini, kupovala sam vise nego inace, ove godine imala za cilj da procitam 20 knjiga, procitala sam 21 knjigu. Od tih knjiga izdvojila bih 7 koje su mi se najvise dopale i koje morate da procitate. Naravno ako vas zanima ovaj zanr knjiga. Ako vas zanimaju knjige nastavite sa citanjem ovog posta. 

Kako novcic kaze-Dzejms Bejli. Prva knjiga koja mi se dopada a za koju su misljenja podeljena. Jednima se svidja dok drugima i ne bas. Meni je bila fina za opustanje mozga, citala sam je u putu i prijala mi je. Losa u opisivanju knjiga samo da znate. 
U sustini decko pokusava da pronadje tajanstvenu devojku koju je upoznao na jednom dogadjaju, ima komedije pa mislim da bi ste uzivali. 
Kasperijada-Price za mangupe i one druge. Svako treba da procita ovo, ja sam se odusevila, brzo se cita, ima malo stranica, sastoji se od kratkih prica o porodici, o ocu i sinu i njihovim desavanjima.
Nikom ni reci-Harlan Koben. Ovde sam izasla iz svoje zone komfora, jedan triler, vise je kao porodicna drama. Meni se jako dopala knjiga, radi se o ubistvu, puno detalja i likova, bas je simpaticna knjiga. 
Mrznja puna ljubavi-Sali Torn. Dvoje ljudi koji se ne podnose se ipak mnogo vole. Eto tako bih opisala ovu knjigu. Preporucujem, nervirace vas ali ce vas i nasmejati. 
Trilogija- Princeza, Princ i Palata od papira-Erin Vot. Bukvalno ih nisam ispusala iz ruke dok ih nisam procitala sve. Ovo su knjige koje sam u jednom dahu procitala. Prvi deo je najzanimljiviji jer devojka tek dolazi u kucu kod novog staratelja i njegovih sinova. A onda pocinju smicalice, kako da se otarase Ele. Sve tri knjige su prelepe. Ima jos 2 dela ali nisu prevedeni kod nas, ako neko zeli mogu da posaljem linkove, citaju se online. 
Koje knjige su obelezile vama ovu godinu? 

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3