Euphoria_laboratorija prirodna kozmetika

Cao najbolji moji!

Kako ste? Nadam se da ste dobro i da ste spremni za jos jedan post. Danas pricamo o prirodnoj kozmetici euphoria_laboratorija koje mozete pronaci na instagramu. Vec ste videli ovaj brend na mom blogu, znate da sam bas bila zadovoljna pa sam dobila jos par proizvoda da isprobam. 

Ovo je prirodna kozmetika, radjena sa puno ljubavi, imaju dosta proizvoda u svom asortimanu i ovo su jedni od njih. Proizvode koje sam dobila su: dva sapuna, so za kupanje i antibakterijski sprej za ruke. 

Prvi sapun, napravljen zanimljivog oblika, koristim za ruke, meni prirodni sapuni najvise prijaju. Ne isusuje mi ruke pa nema zimskog pucanja koze sto je strasno kada je hladno. Kako perem ruke jakooo cesto, bitno mi je da je sapun blag prema mojoj kozi. Prosle godine sam koristila od istog brenda samo pahulju belu i tako je prelepa bila. 
So za kupanje, ranije sam koristila samo Balea soli u kesicama, prvi put se susrecem sa prirodnom kozmetikom koja ima so za kupanje u svom asortimanu. Prvo prelepo mirise, ne znam kako bih opisala ovaj miris, priredila sam pravo uzivanje u kadi sa ovim proizvodom. Za Spa vece isprobajte, verujem da cete se oduseviti kao i ja. Sve preporuke, stvarno sam odusevljena. 
Dezinfekciono sredstvo za ruke, sadrzi naravno alkohol, namenjen je za ruke, divan miris, stalno ga koristim i odusevljena sam da tako lepo mirise jedno dezinfekciono antibakterijsko sredstvo. 
I na kraju, proizvod za telo, koristim ga najvise na butinama, meni pomaze da se pokrene cirkulacija, pomaze mi u borbi protiv celulita. Vec sam koristila ovaj proizvod ranije i bila sam zadovoljna.

Koji proizvod vam se najvise dopada? Da li volite prirodnu kozmetiku? 

Постави коментар

0 Коментари