Blogmas 31-Potroseni proizvodi-Decembar 2022

Dosli smo do kraja ove godine, u Novoj godini vam zelim puno zdravlja, srece i da radite ono sto volite. Kao i do sada pisem potrosene proizvode na kraju meseca. U nastavku cete videti koje to proizvode sam konacno potrosila, ima dosta proizvoda tako da sam bas zadovoljna sto u novoj godini ulazim rasterecena. Pa ako vas zanima sta sam to koristila i potrosila nastavite da citate. 

Prva dva proizvoda jesu proizvodi za negu lica, dve pene za ciscenje lica. Balea med kaze da je osetljivu kozu, svi je vole, hvale, meni je bila uzasna umivalica, sve me je peklo, lice mi je bilo crveno, ne dopada mi se ni malo. Potrosena je nekako ali necu ponovo kupiti. Druga Balea pena za lice, za normalnu kozu, okej je bila ali je na kraju otkazala pumpica, sto je jako cudno jer je bila bas dobra. Tekstura je okej, ali necu vise kupovati, malo mi je dosadila a i uvek sam imala osecaj da mi fali jos nesto kako bi koza bila jos cistija. 
Potrosila sam gel za tusiranje od Biotena, bio je odlican, kupicu ponovo, kosta oko 110 dinara i odusevljena sam. U lokalnim prodavnicama je kozmetika mnogo jeftinija nego u drogerijama tako ih potrazite. Ziaja piling za telo, tekstura ovog proizvoda je cudna, gelasta je piling poput peska, zajedno daje fantasticnu kombinaciju, dopao mi se. Kupicu ponovo, mana je brzo se trosi. Miris prelep, uzivala sam. Piling je blag, tako da sigurno ce vam se dopasti. 
Uloske koje sam koristila u prethodnom periodu, obe su mi bile odlicne, povoljne, nisu mi izazivale nikakve reakcije, dopadaju mi se. 
Ne znam kako je sve odjednom nestalo u decembru ali evo potrosila sam i dva pilinga za lice. Plavi je blazi i moze da se koristi svaki dan, fino ocisti lice, gelaste je teksture, okej je, ako niste probali probajte. Kremasti piling pored je jako grub, mislim da jedno vreme necu kupovati, ne mogu da podnesem sada da mi grebe lice, ne prija mi zimi nikako. Dobar je ali nije za svakoga, posebno nije za osobe koje imaju osetljivu kozu. 
Dva proizvoda koje vucem od leta su Cien spf50 i gel za hladjenje koze posle suncanja. Oba su od prosle godine, rok im je odavno prosao tako da se pozdravljamo. Cien SPF50 bio je okej, nisam videla da je nesto bolji od ostalih, meni je to skroz okej za kozu. Gel za hladjenje je najbolja stvar na svetu, odlicno hladi, umiruje, fantastican proizvod i kupicu ponovo. 
Najbolji sampon koji se kod nas stalno kupuje da imamo u dopuni, odlicno ocisti teme, lepo mirise. Za mene je ovo prvi i pravi izbor u borbi protiv peruti, odlican proizvod. 
Krema posle depilacije, potrosena je, lepo mirise, super hidrira, za noge mi je bila odlicna posle depilacije. Zaista mi nisu izlazile sitne tackice posle brijanja ili depilacije. Kupicu ponovo. Galafarm pantenol u spreju, ovo je veoma praktican proizvod jer sam ga koristila za sve i svasta a prskalica je to omogucavala. Veoma dobar proizvod. 
Jos jedan piling za lice u ovim potrosenim proizvodima, u pitanju je kafeni piling iz Alexandar cosmetics radnje. Dobar je bio, grublji je, ostavljao je kozu mekom i glatkom, cistom i osecaj je bio divan. Maska koju sam koristila je takodje iz Alexandra, maska sa aktivnim ugljem, na kraju se malo stegla, tesko se skidala sa lica ali je stvarno cistila kozu lica. Mala je kolicina bila dovoljna za celo lice. 
Bioderma micelarna voda je pravo uzivanje, koristila sam je i odusevila sam se koliko je dobra, sigurno kupujem najvece moguce pakovanje. Skida maskaru kao od sale, od mene sve preporuke. Potrosila sam Balea mini gel za tusiranje, ovo je bilo kremasto i mirisno uzivanje, moracu da potrazim full size ako imaju. 
Potrosila sam dve ampulice za kosu od Hedera Vite, pisem uskoro o njima detaljnije, ovo su ampule za rast kao i protiv opadanja kose. Odlicno rade svoj posao jer je kosa posle njih preporodjena. Avene micelarna voda, okej je bila, nisam nesto odusevljena. Avon teglica, potrosena konacno, ovo traje jako dugo, koristila sam najvise za zanoktice kao i na laktovima i kolenima. 
Fa dezodorans, nikada u zivotu nisam probala gori proizvod, mirise 15 minuta i to je to, oznojite se odmah, preslikava se na odecu. Uzas. Bacam ga ceo jer sam ga kupila u nekom setu od jedne devojke na instagramu a njemu istice rok, sada je vec i istekao. Maramice iz Lidla, okej, stalno ih kupujem da ih imam na stolu. 
3 maske za lice, Greet Tea vise necu kupovati jer mi je izazvala bubuljice po celom licu, to mi se ranije nikada nije desilo. Vitamin C odlicna, obozavam je, kao i Dr.Colic kokosovo ulje, fantasticne maske ali mislim da stopiram neko vreme sheet maske. 
Potrosila sam i 3 maske brenda Yeauty, dve za predeo oko ociju i jednu za usne, super su, bas lepo ohlade predeo ispod ociju, uzivala sam koristeci ih. 

Kako ste vi prosli u decembru sa potrosenim proizvodima? 

Srecna Nova 2023.godina, da vam se sve zelje ostvare, da budete uspesni i zdravi, od srca vam zelim sve najbolje. Hvala vam na ovako divnoj godini sto i dalje citate moj blog, komentarisete, sve mi mnogo znaci. <3

Постави коментар

1 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3