Blogmas 29-Godisnji favoriti-Kozmetika

Na redu su stigli godisnji favoriti, njih sam namerno ostavila za kraj godine, da budu bas proizvodi koje koristim cele godine. Ove godine sam izdvojila 10 proizvoda koji su mi apsolutni favoriti sto se tice kozmetike. Ima proizvoda za negu kose, tela i lica. Nadam se da ce vam se dopasti a vi mi pisite koji proizvodi su vasi favoriti. 

Lafy Natural maska za kosu, ovo je maska veoma lepe teksture, sigurna sam da niste probali nesto ovako pod prstima. Maska je poput kreme, kosa posle nje je svilenkasta, nezna, mekana, prelepa bude kosa posle ove maske. Obozavam da je koristim, a s obzirom da je potrebna mala kolicina traje mi bas dugo. 
Velnea piling za telo, ovo je 3,4 pakovanje po redu, mnogo mi se dopada, leti je pravo osvezenje. Pakovanje je okej, moze da se do kraja potrosi, super mirise, odlicno pilinguje. 
Avon ulje za kosu, ovo je proizvod koji sam koristila jos u srednjoj skoli, super mirise, jedna do dve pumpice je dovoljno za moje krajeve, savrseno zagladi kosu, pruza joj sjaj i odlicnu hidrataciju. Ovo je ulje koje mi omogucava da ne posecujem tako cesto frizera zbog ispucalih krajeva. 
Dr.Colic je brend koji ima svoju kozmetiku i mozete ih pronaci u drogerijama. Ovo je sheet maska sa kokosovim uljem, odlicna maramica, odlicno natopljena, lepo mirise a ono najbitnije je da pruza odlicnu hidrataciju. Moja omiljena maska za lice. 
Garnier Vitamin C je serum za ujednacen ten, za smanjenje flekica, pruza sjaj kozi i to je ono sto mi se dopada kod ovog seruma. Koza je divna posle ovog seruma a nepravilnosti su znacajno umanjene. 
Niacinamid sam pocela aktivno da koristim ove godine, sada ne mogu bez njega, svako vece koristim upravo ovaj serum. Odlicno mi koza upije, hidrira, neguje, divan je prema kozi. U mojoj rutini je svakodnevno, sporo se trosi jer je dovoljna mala kolicina proizvoda. Mislim da ovaj proizvod radi svoj posao i zato ga prepocujem od srca. 
Hedera Vita maska za lice, sigurno ste culi moju pricu kako obozavam Oriflame clay, sigurno cu je naruciti u nekom trenutku ponovo, sada je ova maska identicna. Lako se nanosi, cisti lice, obozavam da je koristim posle kupanja dok mi je kosa jos u peskiru. Miris je fin a koza posle nje je mekana i pore su cistije. 
Avene termalna voda, ovo koristim kada mi neki proizvod upali lice, Avene termalna voda odlicno smiruje kozu, koristila sam je i posle depilacije nausnica. Ne znam sta bih jos rekla, dopada mi se i isplati se da se kupi na akciji. 
Essence Cica krema za lice, uvek mi se dopadala ova krema ali iz nekog razloga je nisam korisitla tako cesto, medjutim sada je koristim pre svakog sminkanja kao prajmer i odlicno se pokazala. Dopada mi se sto nije masna, vec je lagana tekstura koja se brzo upija. 
Na kraju Golden Rose ulje za usne koje sam najvise koristila ove godine ali je bas nepotrosivo. Odlicno ulje koje hidrira, lepo izgleda na usnama, nije lepljivo, savrseno je. 

Koji su vasi godisnji favoriti? 

Постави коментар

0 Коментари