Blogmas 26-Ali Express haul

Na Ali Expressu nisam narucivala godinu dana, nisam imala strpljenja da cekam da mi stigne paket mesec dana. Medjutim uzelela sam se narucivanja pa sam narucila nekoliko sitnica koje su mi stigle za 3 nedelje. Uvek kupujem sitnice, jefitne stvarcice sa free dostavom. U nastavku mozete videti sta sam to narucila. Ako vam se dopada da pisem o Ali Express kupovinama ostavite mi komentar. :D 

Prva stvar jesu ove preslatke zastite za kablove za punjace. Mi nemamo problema sa punjacima a ovo je bilo preslatko pa sam narucila. A i lakse znamo ko je ciji punjac :D 
Ovo je glupost za pastu, kako bi smo potrosili nesto do kraja, moze da se koristi na kremama ili pastama za zube. Okej je, slatko je haha :D 
Blender, prvi put sam uzela neki drugi a da nije moj cuveni crni. Koristila sam ga par puta, okej je, dosta naraste, sto se tice blendanja okej je, nisam primetila da je woow, ali zadovoljavajuce. 
Najvise volim da narucujem nakit. Narucila sam kratku ogrlicu leptira, hormon srece, moju godinu rodjenja 1997 i prsten. Sve mi odlicno odgovara, nosim ih svakodnevno. Preporuke za nakit, ima raznih stvari za vrlo malo novca. 



Nadam se da ste uzivali u ovom postu, uzivajte u ostatku godine <3 

Постави коментар

1 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3