Blogmas 27-Novogodisnji haul 2022

Tokom decembra svi su nudili neke popuste, velike ali i male, nisam sve ispratila jer mi nije trebalo nista specijalno. Trudila sam se da ovog decembra ne kupujem nesto previse ali neke stvari nisam mogla da zaobidjem. Ima svega tako da verujem da cete uzivati u ovom postu. 

Ovo je iz Lidla, ne znam kako bih opisala ovo, poput dekoracije, sa sijelicama koje se pale i gase na baterije, preslatko izgleda, treba da se stavi na prozor. Preslatko izgleda. 
Ove dve stvarcice sam kupila u Sinsey radnji, bilo je sve na 30% popusta. Preslatko je i sigurna sam da ce mi sluziti godinama. 
Jedna novogodisnja cinija, kupljena je u Pepco, lepa i dekorativna, dopala mi se cim sam je videla. 
Preslatke salvetice iz Dm drogerije. Uvek ih kupujem tamo, motivi su divni kao i materijal. 
Domace karemele i lizalice kupljene na Novogodisnjem bazaru. Omiljeni slatkisi. 
U kucnoj hemiji sam kupila papirne maramice u kutiji, tamo su mi povoljnije i odlicnog kvaliteta. 
Nova kolekcija je stigla u Dm drogeriji i mirise nestvarno. U nasem Dmu je stiglo par proizvoda a od njih izabrala sam piling za telo i gel za tusiranje. Odlican duo, o njima cu pisati uskoro. 
Na kraju uzela sam dopunu mog omiljenog sampona i uzela sam po prvi put Dove dezodorans. Miris se jako dugo zadrzava, odusevila sam se posle prvog koriscenja. Moja majka godinama koristi ovaj ali ja nikada nisam probala.

Da li ste obavili svoju novogodisnju kupovinu? 

Постави коментар

0 Коментари