Blogmas 14-31 ideja za Blogmas 2022

Volim blogmas mnogo ali da li uvek imamo ideje za blogmas svake godine? Sto se mene tice ne, nekoliko dana u novembru odvojim da guglam koje su to teme koje bi mogle da budu zanimljive mojim citaocima. Ima dosta stvari koje mene zanimaju kao sto su motivacija, organizacija, zero waste, knjige, biznis ideje, komentarisanje odevnih kombinacija, to mi je bas zanimljivo. Sigurna sam da cu u 2023.godini vise pisati o ovim temema pored glavnih kao sto su kozmetika i sminka. 

U ovom postu mozete videti 31 ideju za blogmas koje mozete da iskoristite u ostatku decembra, na pola smo i verujem da vam je inspiracija i motivacija vec na izdisaju. 


1. Kicenje jelke, dekoracija, diy projekti 
2. Recepti tople cokolade i novogodisnjih kolacica
3. Jutarnja rutina 
4. Vecernja rutina
5. Project pan za sledecu godinu
6. Favoriti sminke
7. Favoriti kozmetike
8. Top 5 odevnih komada koje obozavas
9. Christmas tag
10. Winter tag
11. Predlozi poklona 
12. Novogodisnji haul
13. Potroseni proizvodi 
14. Declutter odece, obuce itd.
15. Novogodisnji filmovi koje preporucujes
16. Ideje noktiju za novogodisnju noc
17. Ideje odevnih kombinacija 
18. Lista zelja 
19. Novogodisnje solje koje posedujes
20. Omiljene novogodisnje svece
21. Pismo Deda Mrazu
22. Recenzija proizvoda za negu lica, negu tela
23. Proizvodi bez kojih ne mozes 
24. Sta se nalazi u tvojoj torbici?
25. Na cemu si zahvalna 
26. Spa Night kod kuce
27. 5 stvari koje volis kod Bozica
28. Omiljeni zimski parfemi
29. Procitane knjige prethodne godine
30. Pan that palette
31. Pismo staroj godini i docek nove 

Nadam se da sam bar malo pomogla <3 

Постави коментар

1 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3