Blogmas 30-Godisnji favoriti-Makeup

Ovaj mesec se polako zavrsava, prosao je jako brzo, bar ja imam takav utisak, ovo je drugi deo godisnjih favorita, u pitanju je sminka. U nastavku mozete videti 10 proizvoda koje sam volela ove godine. Nisam se sminkala tako cesto, zato sledece godine zelim to da promenim i da se sminkam mnogo vise. Sminku obozavam, volim da se sminkam i da isprobavam nove proizvode. Pa ako vas zanima koje sam to proizvode volela ove godine nastavite da citate. 

Ardell trepavice sam dobila i taj post mozete da pogledate ovde . Ovo su prve trepavice koje sam isprobala od Ardell brenda i odusevila sam se. Sigurno sam ih nosila 10 puta i jos uvek su u dobrom stanju i mogu jos da se nose. Savrseno pristaju, ne osecaju se na ocima, lako se nanose, odlicne trepavice koje svima preporucujem. 
Colourpop hajlajter koristim ga godinama i bukvalno je nepotrosiv, mnogo mi se dopada kako izgleda na licu, tekstura ovog hajlajtera je predivna. Pricala sam vec nekoliko puta o njemu. 
Volim da setujem puder i korektor, volim da je to sve na svom mestu, zato Essence puder u kamenu je fantastican. Traje dugo a fanstasticno drzi sve pod kontrolom. 
Revolution Pro nath bronzer, fantastican, cele godine sam koristila samo njega. Svoju kolekciju sam malo rascistila, nesto prodala, nesto prosledila. Zelim da imam neku minimalnu kolekciju koju cu da koristim. 
Essence rumenilo, obozavam ovo rumenilo, prelepo osvezi lice, pruza toplinu licu, sjajno se blenda i trajace mi jako dugo jer je kolicina bas velika. 
Kada je rec o olovkama, imam dve, obe su Golden Rose, jedna je za usne, u pitanju je jedna nude rozikasta nijansa koja super izgleda na usnama. Golden Rose olovka za obrve, vidi se koliko sam je potrosila, divna je, odlicna je. Obe su jako kvalitetne, preporucujem od srca. 
Essence senku koju sam najvise koristila je upravo ova, malo je uzmem na prst i tako nanesem preko celog kapka. Nisam bila fan ovakvih senki ali ova je prelepa i obozavam da je nosim. 
Maskara koja je pravo odusevljenje, obozavam da je nosim, obozavam to kako mi podigne trepavice, bas je crna maskara i to mi se dopada. Cetkica takodje. 
Paleta koju sam najvise koristila ove godine je upravo ova Catrice Pro Slim paleta koju obozavam i koju nastavljam da koristim u sledecoj godini. Pisala sam o njoj ovde .

Nadam se da su vam se svideli moji godisnji favoriti, u komentarima mi pisite koji su vasi favoriti? 

Постави коментар

2 Коментари

  1. Nice products. Especially this cheek powder and eye shadows :)

    ОдговориИзбриши
  2. These products all look really gorgeous! I especially love that Essence blush. I'm always amazed at how great their blushes are.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3