Blogmas 12-Pan project-Makeup 2022

Pan project je jedan veoma dobar nacin kako da potrosite sminku, kozmetiku i sve sto zelite u toku jedne godine. Ovo je izazov koji svi danas praktikujemo zbog toga sto nove kolekcije stalno izlaze a mi smo u iskosenju da kupujemo nove proizvode. Od pocetka 2023. godine sigurno je da ce tokom cele godine biti jedan NO-BUY jer zelim dosta toga da potrosim. Kupovacu samo ono neophodno a to su: kupke i samponi. Ostalo sto imam trudicu se da trosim. U ovom postu mozete da vidite koje sam to proizvode izabrala da trosim tokom sledece godine. Nema ih puno ali verujem da su dobar izazov. 


Odlucila sam se za tri proizvoda iz ove kategorije, Elf je poput kreme, pruza ujednacen ten i mirise na SPF kremu, sadrzi SPF ali tako i mirise. Essence primer je u tamnijoj boji pa sam ga koristila leti, odlican je ispod pudera jer mi potamni malo puder da bude odlicna moja nijansa. Ovaj puder je ostao da se potrosi do kraja, kada ga potrosim konacno mogu da kupim novi puder, ovaj je jos ostao u mojoj kolekciji. Nadam se da ce brzo otici. Inace je puder odlican ali ja sam zeljna novih proizvoda koje zelim da isprobavam. 
2021 godine sam koristila ovu paletu cele godine, naravno bilo je fail, ove godine zelim da dotaknem panove na svim senkama, ne moram bas do kraja da je potrosim ali zelim da vidim panove. Zelim da je koristim svakog dana, da se igram sa njom sto je vise moguce. 
Aura hajlajter takodje da vidim bar pan, mislim da je nemoguce da potrosim, a baza za senku koja je uzasna moram da se nateram da je koristim dok se jos nije osusila. 
Naravno najvise proizvoda imam za usne jer u poslednje vreme sam ih vise kupovala, a nijedan stari nisam potrosila. Essence buter za usne kao i serum, odlicni proizvodi, ali se jako tesko trose. Golden Rose ulja za usne, moji favoriti, zbog njih karmine i ne nosim. Dva Essence karmina u nude bojama, mislim da nece biti tesko da ih potrosim. Pozelite mi srecu. Ako zelite pridruzite se i vi <3 

Постави коментар

0 Коментари