Blogmas 1-Kicenje jelke, ukrasi, dekoracija 2022

BLOGMAS <3 Stiglo je moje omiljeno doba godine, decembar, kada se kiti jelka, ukrasava kuca, peku medenjaci. I ove godine zapocinjem blogmas, druzimo se do 31.decembra, svaki dan. U ovom blogmasu mozete da ocekujete da ce postovi izlaziti svaki dan u 18h, bice svega, haul postova, novogodisnji filmovi, knjige, recenzije proivoda, favoriti godine. Nadam se da ce vam se dopasti ove godine blogmas. U ovom postu mozete videti kako sam danas kitila jelku i malo dekorisala police, mozete videti ukrase koje imam godinama i koji su za mene preslatki. Za mene kicenje jelke nije obicno kicenje jelke vec ritual, opustenost, mir, uzivam dok to radim. Pisite mi kako vam se dopada moja jelka? Kada kitite jelku? Pisite mi sta bi ste voleli da citate mom blogu tokom blogmasa? <3 Ljubim vas sve i hvala sto me pratite i podrzavate <3 









Постави коментар

1 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3