Chocolate Rose Gold-I love Makeup-recenzija

Ćao najbolji moji.
Za rođendan sam dobila ovu predivnu paletu, ovih dana sam je toliko izmučila jer sam jedva čekala da vam napišem recenziju. Ove boje su neverovatne. Kupljena je u Alexandar cosmetics i možete da je naručite ovde. Na mom instagramu @jfashionlover97 imate detaljne snimke ove palete. U nastavku pročitajte detalje ove divne palete.
Paleta sadrži 16 senki, 8 mat i 8 šimerastih. Pakovanje je kao čokolada i miriše na čokoladu. Dolazi sa ogledalom i aplikatorom. Aplikator sam sačuvala zbog slikanja inače ne koristim te koje dobijem. Mat nijanse se savršeno blendaju dok šimeraste nijanse mogu da posluže kao gliteri na pokretni deo kapka. Ja ih inače tako koristim haha. Volim da mi pregib kapka bude mat, ne znam žašto. Prva nijansa u prvom redu je odličan hajlajter. Peta nijansa u istom redu je moja omiljena gliter nijansa. Obožavanje te boje. Paleta mnogo podseća na Hudinu. Senke stoje na očima, ne mrdaju se, verovatno zato je ova paleta moj favorit, i to godišnji. Boje su prelepe, svetlucave i za svaki dan. Možete da kombinujete, ali u jednoj paleti imate sve, bar ja. Imam zelene oči pa su mi crvene nijanse omiljene. Ovu paletu svima preporučujem, bledaju se perfektno, ne truse se ni malo, to mi je bilo jako čudno ali to je odlično, pigmentacija je super, možete i sami u daljem tekstu da pogledate. 
Mat nijanse.
 Šimeraste nijanse. 
 Nazivi senki.
 Pakovanje je brutalno dobro! Lepo se zatvara i otvara, kvalitetno je urađeno tako da senke su na sigurnom.
Ako želite makeup lookove sa ovom paletom, live ili tako nešto, pišite mi u komentarima. Volela bih da počnem makeup challenge 30 dana, videćemo. 


Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3