Balea gelovi za umivanje-recenzija

Ćao najbolji moji.
Dobrodošli u još jednu recenziju na mom blogu. Danas vam predstavljam dve umilalice za lice. Radi se o Balea proizvodima za lice. U nastavku možete pročitati moje iskustvo sa ovim umivalicama, jesam zadovoljna, i kada ih budem potrošila verovatno ću ih kupiti ponovo. 
Balea osvežavajući gel za umivanje sadrži 150ml proizvoda, sa ekstratom lotosa i bambusa, provitaminom. Pogodan je za normalnu i mešovitu kožu. Blago čisti kožu i osvežava. Za temeljno i blago uklanjanje šminke i nečistoća. Koristi se na vlažnu kožu, ujutru i uveče, blago utrljati i isprati. Miriše na čisto, i stvarno lepo očisti kožu, koristila sam svakodnevno i nije mi izazvao nikakve iritacije, niti isušivanje kože. Potrebna je mala količina proizvoda kako bi se detaljno opralo lice. Sviđa mi se proizvod, nije skup, praktičan je i veoma dobro radi svoj posao. 
Balea gel za mivanje sadrži 150ml proizvoda, pogodan je za sve tipove kože, sa mirisom maline. U sebi sadrži sitne granulice koje rade piling licu. Obožavam ovaj proizvod. Čisti pore i osvežava kožu, sa vitaminskim koktelom koji se sastoji iz vitamina E i provitamina B5, štiti kožu od isušivanja, uklanja mrtve ćelije i sprečava nastajanje novih pora. Upotreba, ujutru i uveče naneni na kožu lica, vrata i dekoltea. Naneti na vlažnu kožu i potom isprati. 
Obožavam oba proizvoda, ali ih ne koristim zajedno, koristim ih odvojeno i tako ih vrtim u krug kada mi dosadi jedan, uzmem drugi. Ipak mislim kada bih koristila oba da mi isušili kožu, da bi to bilo prejako za moje lice. Zato ih koristim odvojeno. Preporučujem ove proizvode i njih možete nabaviti u DM drogerijama, po veoma pristupačnim cenama. Preporučujem! 
Da li ste probali ove proizvode? I da li ste zadovoljni? 

Постави коментар

21 Коментари

  1. I would love to try this out!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Cula sam da su jako dobri ali jos uvek ih nisam probala. Hvala na recenziji... ljubac

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ne usuđujem se tako lako da promenim svoju rutinu nege kože i da uvrstim nove proizvode zbog toga što je moja koža jako osetljiva i sklona iritacijama i crvenilu. Ali, sudeći po tvojoj recenziji ovi proizvodi mi baš deluju primamljivo i mislim da ću ih nabaviti. Hvala na odličnoj recenziji i preporukama! Fotke su takođe divne! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post!
    Ako želiš možeš mi uzvratiti follow i pogledaj dva poslednja posta!❤
    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  5. great post and photo is very good
    I follow you follow me back? <3
    Kisses :*
    eerie-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

  6. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.
    Cool graphic tees for men

    ОдговориИзбриши
  7. I love your blog!
    With pleasure I follow you through GFC! I will follow the updates :) If you want follow me on my blog xo


    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3