Proizvodi koje sam kupila zbog blogerki

Ćao najbolji moji.
Dobrodošli u još jedan post na mom blogu. Danas vam predstavljam proizvode koje sam kupila zbog blogerki. Verovatno ih ima još ali sam ih verovatno ili potrošila ili ne mogu da ih se setim. U komentarima pišite koje ste vi to proizvode kupili zbog blogerki koji hvale proizvode a i vama koji su se dopali.
 Essence paleta i Llums paleta senki. Essence paletu sam uništila od korišćenja, to je moja prva Essence paleta i obožavam je, emotivno sam vezana za nju. Paleta je odlična za svaki dan, uvek kada ne znate šta ćete ona je tu. Llums paleta, od nje sam očekivala više, mnogo više. Crvena nijansa je trebala da bude mnogo jača, pigmentacija nula. Ne sviđa mi se ni malo. Plus Llums paleta je skuplja od Essence. 
 Fit me puder za lice. Kako kruže priče da nije dobar za našu kožu, meni je bio odličan, nije mi izazvao nikakvu reakciju niti bilo šta drugo. Meni je okej bio. Potrošila sam ga, ali pauziraću neko vreme. Želim neke druge da probam. 
 Golden Rose mat tečni karmin broj 10! Svi su hvalili ovu nijansu, čak jedno vreme je nije bilo! Naravno i ja sam je kupila i oduševila se. Kada ne znaš šta ćes na usne 10ka je pravo rešenje!
Catrice korektor, sa ovim korektorom su nam se svi popeli na glavu, ali sa razlogom. Obožavam ovaj korektor! Pa ponekad ne mogu da odlučim između njega i Fit me korektora. 
 Summer&Spice mist za telo, više od pola je ostao i nikako da ga potrošim. Miris mi je prejak sada. Svi su ga hvalili, naravno da je pakovanje predivno i Jelena je kupila. Verovatno ću ga pokloniti nekome. Avon naturals body care warm spice&vanilla, prelepo miriše ima šljokice, ovim proizvodom nisam pogrešila. Ne znam da li ga još uvek ima u Avon katalozima. 

Pišite mi šta ste vi to kupili zbog drugih blogerki. Ljubim vas


Постави коментар

16 Коментари

  1. Odlican izbor! Imam GR 10tku naravno, ali retko ga koristim jer mislim da ta nijansa cini zube malo zucim :/

    <3

    http://www.glitterxgoth.com

    ОдговориИзбриши
  2. Amazing beauty products:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja često kupujem proizvode na preporuku naših kolega, tako da mi je drago da vidim post na ovu temu. Ja, ne znam zašto, da l' zbog nekih glupih obaveza, retko pišem o našim proizvodima, već mi se blog sveo na glupe recenzije kineza, što treba promeniti pod hitno, ali se uvek radujem kada vidim upravo ovakve postove. Interesantni proizvodi, većinu sam ih i sama probala, i mogu se složiti da sam zadovoljna njima.Divan post Jeco!

    Malefica

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, lots of interesting products. Kisses

    ОдговориИзбриши
  5. These products look so gorgeous, especially that eyeshadow palette. The colours are stunning!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Često kupujem proizvode koje preporučuju blogeri, baš tako sam mislila da kupim Llumus paletu senki, ali sad sam promenila mišljenje i hvala.

    ОдговориИзбриши
  7. I ja sam za skoro sve navedene proizvode čula sve najbolje kako od blogerki, tako i od youtuberki, neke sam probala i super su mi, a druge ću vremenom probati

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

  8. Thanks for sharing such great post great blog..... keep posting
    Portronics power banks

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3