21. rođendan

Ćao najbolji moji.
Nema puno slika sa rođendan, zato što se više pilo nego što se slikalo. Ako ste pratili moj instagram videli ste da sam sve slikala, a tu se našao i telefon od poklona. Moji roditelji su divni, iznenadili su me, Samsung J7 2017. Sada, instagram gori! Haha :D @jfashionlover97.  Ovim postom želim da zabeležim rođendan. 
Prethodni post o stvarima na kojima sam zahvalna je bio isto povezan sa rođendanom. 
Još maloo i proslavljamo 3 godine blogovanja! Očekujte nagrađivanje! A za budućnost, još uvek se razmišljam o nekim stvarima ali polako. Sada su mi prioriteti instagram i blog. A mogu da priznam da instagram baš lepo napreduje. Imam toliko malih i velikih planova, nadam se da ću sve ispuniti. 


Постави коментар

4 Коментари

  1. Srećan rođendannn, još jednommm!
    Predivna si mi!Kako je prošlo s balonima?Hoćemo post o tome haha!

    Malefica

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, sreta rođendan, po dugi put xd, slike su ti super na instagramu, posebno mi se dopala ova rođendanska :D I baš mi je drago što ćeš se više posvetiti instagramu i blogu

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3