Potrošeni proizvodi #13

Ćao najbolji moji.
Nisam dugo pisala o potrošenim proizvodima a i nakupilo ih se. Tako da nas da prođemo kroz proizvode koje sam koristila, volela i koje ću kupiti ponovo, naravno ima i onih koje ne želim više da kupim. Pa nastavite sa čitanjem. 
Maske za lice. Da ne bih svaku posebno opisivala, uglavnom su sve poput maramice koje se stavljaju na lice. Natopljene su poprilično, sve su mi se svidele. Balea aqua je najbolja maska za hidrataciju!
Nivea gel za tuširanje kupiću ga ponovo! Posle njega mi nije potreban losion, koža je hidrirana i meka na dodir.
Balea lubenica, miris je onako malo jači, neprijatan malčice, zbog toga ga neću više kupovati.
Balea malina jedva sam potrošila ovo velikoo pakovanje, više volim mala pakovanja, iako su velika ekonomičnija, ne znam, izgubim volju za životom dok potrošim sve ovo. 
Sprej sa morskom soli za lokne, meni je trebalo pola flašice kako bih celu kosu lepo uvila, stvarno lepo izgledaju lokne, ali kosa je lepljiva i miriše na more. Možda kupim ponovo, možda. 
Taft volume lak za kosu, miriše na zelenu jabuku, meni bar tako miriše. Okej je, ništa posebno. 
Biomelem šampon. O njemu sam pisala na blogu pa možete da pogledate ovde recenziju, svakako ga kupujem!
Avon gel za intimnu negu, ne sviđa mi se ni malo. Mnogo je voden, ne peni, neutralan miris, ne sviđa mi se. 
Avon care body buter jedva sam ga potrošila. Svi koji su mi pričali da ima samo za 3-4 mazanja epa vala ja sam imala za 34 haha. Lepo miriše, obožavaala sam ga, mirisala mi je posteljina sve.  Možda ga nekad ponovo naručim. 
Loša sam u opisivanju mirisa, tako da. Ali sigurno ste već svi videli ove B.U. parfemčiće, svi su mi odlični.
Essence puder o njemu sam pisala ovde 
Catrice puder klik ovde . I o Aurinom sam pisala ovde . Četkica je sa nekog kineskog sajta i ide u kantu, zbog dlačica koje su počele da se izvlače. Balea kremica za lice i telo je potrošena a i vreme joj je bilo. Essence korekor mislim da o njemu nisam pisala, ali dobar korektor, možda bi aplikator trebao da bude malo veći ali sasvim je okej za taj novac. Maybelline maskara o njoj sam pisala ovde

Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? 

Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3