Kako održavam veštačke trepavice?

Ćao najbolji moji.
Uskoro je 3 godine od početka blogovanja, spremamo nagrađivanje za moje divne devojke koje me prate i podržavaju. Međutim, danas pričamo o tome kako ja održavam veštačke trepavice. Pa u nastavku pročitajte..
Trepavice koje trenutno obožavam su sa sajta Miss A. Uzela sam dva para a to su Amelia i Luella, Luella trepavice su ređe i prirodnije, dok su Amelia guste i duge. Luella trepavice sam koristila već dva puta, i kako ih negujem mislim da ću ih koristiti par još 3 puta sigurno.
Sve što vam je potrebno jeste micelarna voda, štapići bilo kakvi i pinceta. I postupak je sledeći: 
- od trakice trepavica skinite pincetom pažljivo lepak koji je ostao
- micelarno vodom natopite štapić i nežno prelazite preko trepavica 
Ako koristite maskaru preko trepavica a sigurno da koristite onda koristite micelarnu vodu, ako ne nema potrebe za tim korakom. Ovo je nešto najjednostavnije kako ih održavam. 
Kako vi održavate veštačke trepavice? 

Постави коментар

14 Коментари

  1. Interesting post my dear, thank you for sharing ))

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. This was super helpful! I always toss them instead of really taking care of them...but this would definitely be a great way to save money and still snag gorgeous lashes.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing produkt :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj post će mi definitivno olakšati život, posebno ako uzmemo u obzir da sam jedne trepavice uništila jer ih nisam znala oprati

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3