Potroseni proizvodi-Mart 2024

Stigli su jos jedni potroseni proizvodi, ne znam kada se pre zavrsio mesec i da smo stigli do potrosenih proizvoda ali evo ih. Sada mogu da kazem da sam zadovoljna koliko sam proizvoda potrosila. Nadam se da cu nastaviti ovako da trosim i u narednim mesecima. Pa hajde da predjemo na potrosene proizvode. 
Potrosila sam cetiri kupke iz Balea advent kalendara, kupkice su bile okej, nista specijalno, nisam nesto pala u nesvest, kao i sve Baleine kupke, neke su ocajne a neke su fenomenalne zavisi kako ih naprave. Sacuvala sam ambalazu za putovanje gde mogu da stavim svoj sampon, kupku itd. 
Sledeca dva proizvoda koja sam potrosila su W5 sredstvo za ciscenje koje sam trosila u kuhinju, ribala sam sporet sa njim, okej je bio, nista posebno, lepo mirise na limun. Pasta za zube ocaj, ne preporucujem. 
Dm maramice koje vise nikada necu kupiti, toliko tanke, cepale su se, jedva su izlazile iz pakovanja, ne svidjaju mi se uopste. 
Sledeci proizvodi su tecnost za ispiranje usta koju smo samo isprobali, ne dopada nam se, nismo je koristili a imamo je jako dugo tako da je bacam. Lycia trakice za nausnice, odlicne, moje omiljene, stalno ih kupujem, nezne prema kozi, sjajne su zaista, pa ako niste probali probajte. Potrosila sam parfem iz Avona, nisam dobra u opisivanju parfema, jak, zenstven, odlican je, postojan, kupila bih ponovo. 
Organic Shop piling za telo sa mirisom maline, ovo je jak piling, nije namenjen osetljivoj kozi, pravi secerni piling, okej je, mozda bih kupila ponovo nekada. Balea gel za tusiranje bio je okej, kao sto sam vec napisala Balea kupke neke su super a neke ocajne. Momak je potrosio ovu Velnea 3u1, okej je, nista specijalno. 
Potrosila sam jos par proizvoda iz Balea advent kalendara, piling za telo, uzas, pola mi je popadalo u kadi, maska za kosu isto ocaj, kao da nisam oprala kosu je bila, bas je bila losa i na kraju maska za lice sa vitaminom C imam jos jedno pakovanje, pa okej je bila, nisam pala u nesvest. 
Medical Plants glinena maska za lice za ciscenje lica, omiljena maskica, prava fantazija na licu, posle nje je lice nezno i divno na dodir. Potrosila sam sundjer iz Dm-a cini mi se, sa ovim sundjerom skidam masku sa lica, narocito glinene koje se ne skidaju tako lako. 

Da li su vam se svideli proizvodi koje sam potrosila ?

Постави коментар

0 Коментари