Balea-Maska za lice i gel za umivanje

Ćao najbolji moji!

Na instagramu sam pisala na story kako mi nisu odgovarali ova dva proizvoda pa tako da je ovaj post negativna recenzija. Meni je žao što mi se ovi proizvodi nisu dopali i nisu odgovarali jer obožavam Baleu, obožavam Dm drogeriju i volim njihove proizvode. 

Balea maska je 3u1, može da bude umivalica, piling i maska. Koristila sam je na sva tri nacina i nije mi odgovarala, kada bih stavila kao masku na lice ne bih izdrzala ni 2 minuta da je držim na licu, odmah počinje da me pecka lice, toliko jako i agresivno da ne mogu da podnesem to. Kada skinem masku lice mi je crveno i upaljeno, ne znam zašto sam ovako reagovala na ovu masku kada mi je prvi put bila odlična i baš sam mislila da ćemo se družiti. Roze je boje, poput glinene maske je, steže lice, zateže i isušuje kožu. Ne dopada mi se ni malo.. 

Balea gel za umivanje sa vitaminom C, oduševio me je miris, obožavam citrusne i voćkaste mirise, kada sam ga probala, videla sam već na prstima da neće biti to dobro. I nije bilo. Gel je poput najlošijeg gela za umivanje, koliko god malo da stavim na lice neće da zapeni već se samo razljigavi po licu, treba mi 10 minuta da skinem to sa lica. Volim umivalice koje se brzo i lako skidaju sa lica, ja sam trljala ovu umivalicu i trljala na licu i nije htelo da se skine, toliko je taj gel užasan. Posle njega lice zateže, cak sam imala neki osecaj kao da nisam dovoljno dobro skinula sa lica. Ne dopada mi se i ne preporučujem. Ne preporučujem bilo kome jer mislim da niko ne želi da skida jednu umivalicu sa lica 10 minuta.. 




 

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3