True Story, Pansport, Hero Super Shot, BioTea, Maximalium

 Ćao najbolji moji!
Nisam do sada ovo radila ali mislim da je ovako najbolje, dakle, spojila sam nekoliko brendova u jedan post, samo zato sto su teme slicne i nemam puno toga da kazem, nisu klasicne recenzije poput beauty tema. Inace sve se jede ili pije, pa nadam se da necete postati gladni tokom ovog posta. U ovom postu ocekuju vas sledeci brendovi True Story, Pansport, Hero Super Shot, BioTea, Maximalium, NutripureActive, ovim redosledom krecemo.

Prvi su True Story brend, koji prodaje zdrave grickalice, suseno voce i povrce, mozete ih posetiti ovde na instagramu truestory.Srbija. Mozete ih pronaci u bolje snabdevenim super marketima, po veoma pristupacnim cenama. Pakovanja su preslatka, ukus je divan, i da vam se ne svidi u pocetku, zavolece, jer su zaista lepi i zdravi. Preporucujem da probate, narocito je zdravo za sve one koji pocinju na dijetu od poonedeljka, (kao sto sam ja) .






Sledeci je Pansport, pansport_suplementacija na instagramu, tako veliki brend je poslao meni paket, dobila sam i majicu, odusevila sam se kada sam videla u kutiji. Dobila sam Whey protein, sejker, 4 cokoladice, toping od cokolade sa nula secera. Cokoladice su otisle velikom brzinom, dok protein koristimo za palacinke, moj protein je ukus  kolacica i preukusno je! Sada ne mogu da zamislim palacinke bez proteina. Na njihovom instagramu mozete da narucite sve sto zelite kao i na njihovom sajtu, divni su i jako komunikativni i ljubazni, mozete da pitate sve sto zelite. Iskreno nikada nisam sumnjala u Panpsport, stvarno imaju vrhunske proizvode a o tome govori velika brojka na instagramu zadovoljnih musterija. 








Sledecu su super heroji! Hero Super Shot koji su sada dostupni u Dm drogerijima, mozete da ih kupite pojedinacno, izaberete ukus koji vam se najvise svidja i pijete ih kako zelite u kombinaciji. Meni se najvise dopada beauty jer se oseti neka malina, crveno voce. Ostali ukusi su mi okej, sigurno ste vec videli ove shotove i sigurno ste ih vec isprobali. Oni su prirodni i postoji rok od 1h da ih popijete, mada cim otvorite brzo cete popiti. Odlicni su, sve preporuke! Na instagramu ih mozete pratiti ovde herosupershot.


Bio Tea cajevi, detox cajevi, na instagramu mozete ih zapratiti detox_caj, namenjeni su za detoksikaciju organizma, regulisanje probave i mrsavljenje na potpuno prirodan nacin. Oba caja se meni jako puno dopadaju, dobijete u ovim kutijama pa lako mozete da ih zatvorite tako da uvek budu svezi. Dopada mi se ukus, miris i nacin na koji brinu o mom zdravlju. Mi obozavamo da pijemo cajeve, tako da uvek volim da isprobam nesto novo, mi smo ovo popili i zato vam tek sada preporucujem ovo. Nisam imala nikakva nezeljena dejstva, jer ipak je ovo prirodan caj samo sa pazljivo odabranim biljkama. 


Sledeci i poslednji za ovaj danasnji post je maximalium.srbija na instagramu, prodaju suplementaciju, dobila sam whey protein sa lesnikom i sejker. Preukusno je a uz to oni su najjeftiniji koji prodaju proveren dobar Whey protein, zato predlazem da pogledate njihov instagram i narucite svoj protein. Preporucujem od srca da ih isprobate!




Nadam se da vam se dopao post, koji od ovih proizvoda koristite? Ili cete naruciti da isprobate?? Ostavite komentar! 

Hvala svima koji su mi pruzili poverenje i izabrali bas mene, sto su mi pruzili priliku da isprobam sve ove proizvode, moja porodica i ja. Hvala!

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3