Godišnji favoriti-Top 5 proizvoda-Šminka

Ćao najbolji moji!

Stigao je kraj godine a sa krajem i godišnji favoriti, ovo je post o šminci u sledećem postu čitate o kozmetici. Izbarala sam 5 proizvoda koje sam koristila baš aktivno ove godine, ovo su moji favoriti koje koristim svakodnevno. Ovo je sve što mi je potrebno za jedan makeup look, sigurno ću nastaviti da koristim i da kupujem jer ovo su definitivno proizvodi koje cele godine nisam menjala. Pa možemo da pređemo na proizvode.

Catrice Pro Slim paleta senki, prelepe boje, pigmentacija odlična, meni se mnogo dopada i koristim je za dnevnu i večernju nijansu. Kada pogledate paletu ovo je kompaktna paleta, ima sve u njoj, od baze do boje za blend. Najviše mi se dopada izbor nijansi, takođe mi se dopada što je paleta jako tanka, možete da je ponesete bilo gde, neće zauzimati puno prostora u neseseru. Obožavam da se igram ovom paletom i koristim je cele godine i još uvek nisam dotakla pan, vrlo malo je potrebno da dodirnete četkicom boje, prelepa je paleta i preporučujem je. 
Pixi maskara, definitivno favorit ove godine, napisala sam i detaljnu recenziju o njoj koju možete da pročitate ovde klik ovde. Tako da neću dalje da dužim, pročitajte post. 
Pixi tečni mat karmin, ovo je jedini karmin koji ima veoma laganu teksturu i ne isušuje usne. Ovo je nude nijansa, koju koristim svakodnevno, prelepa nude nijansa koja se uklapa uz bilo koji makeup look. 


Catrice HD Liquid Coverage, obožavam ovaj puder, stalno ga koristim, ovo je puder koji vam odgovara ili ne odgovara, ja sam bila srećnica pa mi odgovara i to savršeno! Napisala sam detaljnu recenziju ovde možete da pročitate klik ovde.
Llums duo za konture je odlična stvar jer je veoma nežno pigmentovano, možete da dozirate i veoma se lepo blenda. Ima dosta proizvoda tako da nećete tako brzo da potrošite, meni se mnogo dopada i svakodnevno ga koristim. 
Koji su vasi favoriti?? 

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3