Potroseni proizvodi #21

Ćao najbolji moji!
Obožavam da čitam i gledam potrošene proizvode, pa tako i volim da ih pišem. Recenzije proizvoda su korisne ali kada potrošiš proizvod tačno znaš da li ti se dopada ili ne. Pišem potrošene proizvode kada se nakupe, ne pišem ih mesečno. U ovom postu se baš nakupilo. Pa nastavite sa čitanjem. 
Da ne bih pisala o svakoj maskici pojedinačno, sve su mi bile dobre. Balea aqua je najbolja za hidrataciju pre pudera. Balea avocado miris me je odbio, mnogo je jak, nisam videla da je nešto uradila ova maska za mene. Balea piling je odlična stvar i to redovno kupujem! 
Vlažne maramice, kupujem kada mi koje dođu pod ruku, meni su sve iste, bitno je da prebrišu trenutno što mi treba. Tuferi takođe, super su i manji i veći. 
Balea soft&clear 3u1 maska za lice. Trebalo mi je malo više da je potrošim ali dobro potrošena je. Imam još jednu u rezervi, predobra maska, pisala sam o njoj ovde . Vrlo je pristupačna i odlična za mešovitu kožu. Možda je za osetljivu i suvu previše gruba.
Micelarna voda, Kedrova priča, tako su upisani na instagramu, micelarnu vodu koju možete da sipate u oči i neće vas peći. Odlična za tako mali novac. 
Eveline facemed piling za lice, odličaaan! Samo mislim da ima boljih jer za ovu količinu proizvoda toliki novac, baš i ne. Lice mi je posle njega meko i lepo na dodir. 
Lete u kantu i sledeće stvari. RT sunđer koji sam prethodno uništila, pa da sredi sa lakovima za nokte haha. Rukavica za skidanje šminke i blagi piling lica, vreme joj je za kantu. Sunđer za lice, iz Oriflame, koristila sam za skidanje maske sa lica i kao piling. Odlična stvar. Možete ih pronaći u Lilly, Dm.. 
Yes! Četka za kosu, imam je dugo i super je bila, počele su ove iglice da ispadaju a i počela je me čupa, tako da leti u kantu.
Papirne maramice, stalno ih kupujem, nema smisla više da ih pokazujem haha :D 
Balea ocean girl, sa šljokicama je i super je mirisao, odlično je penio, super gel za tuširanje. Balea roze takođe super kupka kao i svaka od njih. Velnea scrub najbolja stvar koju sam probala. Malo je grublji ali miriše na zvake. Prelepo je, u Lilly je 199din na akciji.
Dva šampona. Creightons je bez silikona i Balein koji je na prirodnoj strani. Oba su mi odgovarala pa u nekom trenutku nisu. Mojoj mami je Balein bio odličan. Imala sam neku kombinovanu vezu sa ovim šamponima. A razlog je taj što nisam baš u dobrim odnosima sa mojom kosom. Ništa joj ne odgovara ali biće boljee. 
Balea male kremice, volim da koristim ali više da ih slikam. Super su za ruke, lepo mirišu, jednoj je prošao rok pa sam nažalost morala celu da je bacim, to nije slučaj kod mene. Ne volim da bacam stvari, to je kao da sam bacila novac. 
Farmasi tečni sapun za ruke, super je bio, lepo mirisao. 
Genera intimo, pa malo mi je vodeniji kao, ne sviđa mi se to, brzo sklizne sa ruku. 
Max factor nešto kao korektor ili šta već, nije mi se svideo proizvod, rok mu je istekao pre godinu dana, tako da leti u kantu. 

Nadam se da vam se svideo post, šta ste od ovoga koristili???

Постави коментар

2 Коментари

  1. Mnogo mi se dopadaju potrošeni proizvodi. Kao i ti, volim da ih čitam, ali i da gledam na youtube-u. Koristila sam neke od ovih maski i koristila sam ovu Balea 3in1 masku za lice i ona je zaista odlična ❤️❤️❤️



    Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3