Balea soft&clear 3in1-recenzija

Ćao najbolji moji.
Ovo je nedelja recenzija, tako da očekujte još 2 recenzije ove nedelje. Balea soft&clear maska za čišćenje i piling 3 u 1. Proizvod sam kupila ovde, imate ceo haul post. A podseća na Freeman masku za lice. Ako vas zanima ovaj proizvod nastavite sa čitanjem.
Dakle, sadrži 150ml proizvoda, dolazi u tubici lepog izgleda i dobrog kvaliteta. Sa salicilnom kiselinom, aktivnim ugljem i cinkom. Kaže da je 3 u 1, što znači da može da se koristi kao umivalica, piling i maska. Najčešće je koristim kao masku, obožavam taj efekat kada je isperem. 
Čišćenje na vlažnu kožu, ujutru, uveče kad god. 
Piling isto umasirati i isprati.
Maska se drži 3-5 minuta, kod mene 15 min haha, može da se koristim 2-3 puta nedeljno. Ja je ne skidam dok se ne osuši.
Efekat posle maske je odličan, matira kožu, lepo miriše, očišćenja koža a i sam osećaj je na čisto. 
Potrebna je mala količina za celo lice. Volim ovakve proizvode koji mogu na nekoliko načina da se koriste, jer su praktičniji nego drugi, ne zauzimaju više prostora za torbu na primer, ili gde god ih poneli. Zato uvek biram ovakve proizvode. Moj zaključak je da ću ih nakupovati bar još 2 komada za rezervu i štek. Proizvod je savršen, prelepo miriše, lepo se razmazuje, kada se sasuši lako se skida. Osećaj je neverovatan. Zato ga preporučujem devojkama koje imaju problema sa bubuljicama, a i onima koji nemaju problema. Piling nije previše grub, tako da nećete iritirati kožu. Zato ovaj piling može da se koristi svakodnevno.
Da li ste probali ovaj proizvod? Kako vam se čini?



Постави коментар

12 Коментари

  1. Veoma si me zainteresovala za proizvod sada :) Kada sam koristila crnu masku od balea brenda jako sam se razocarala,sad mislim da im pruzim jos jednu sansu :)

    Novi post: http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/06/cala-product-makeup-brush-set.html

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada ova maska. Vjerujem da ću je kada budem imala priliku da odem u DM premjeriti i viditi da li da je ubacim u svoju korpu. Odlična recenzija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    ОдговориИзбриши
  4. Obično ne koristim Balea proizvode jer u ne mogu da ih nadjem u Crnoj Gori, ali ovaj izgleda stvarno dobro.
    Your blog looks amazing.
    Following you, follow back? ♥

    My blog

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Probala sam ovaj piling, odličan je. Inače obožavam Balea proizvode, tako da sam većinu i probala i veoma sam zadovoljna. :)
    Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš praćenje.
    Pozdrav! :*
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3