Ruževi, tečni karmini #makeupkolekcija

Ćao najbolji moji!
Kao što vidite ostala je još jedna kategorija od makeup kolekcije a to su karmini! Nema ih puno, nadam se da imate dobre preporuke za mene. U nastavku pogledajte koje se to nijanse nalaze u mojoj kolekciji. 
Karmine držim u organizatorima za karmine. Mislim da je tako najbolje i najpreglednije. Kako vi organizujete svoje karmine??
Colourpop tečni mat karmini
Teeny tiny, lil pump, trap, take a pixie, lost, sunday.
Colourpop su najskuplji karmini u mojoj kolekciji, volim mat tečne karmine zbog dugotrajnosti, normalno ne volim ih zbog isušivanja usana ali nijanse su predivne. Najviše ih koristim i verujem da ću naručiti još nekoliko.
Golden Rose 10, ostale nijanse ne znam jer sam ih već prosledila dalje. Sjajeve ne volim i to već znate. Kost mi se nije dopao. Ingrid užas. Essence Matt ništa posebno. GR je odličan karmin i baš dugo sam ga nosila i koristila, saada je ostao za ješ neko korišćenje i to je to. 
Golden Rose ne znam broj, Maybelline 173, Don Juan 308, Oriflame warm nude, GR velvet matte 15, Farmasi i Essence ne znam nijansu, Avon Au naturale,Farmasi ne znam. Kako su se pojavili tecni karmini tako su ovi pali u zaborav. Setim ih se ponekad ali bas retko. Koristim neke nijanse koje nemam u tecnom stanju. Odlicni su za torbu ali se brzo skidaju. 

Nadam se da vam ova kategorija dopala, pisite sta volite da koristite i koje su to vase omiljene nijanse??


Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3