Colourpop hajlajteri recenzija

Ćao najbolji moji! 
Colourpop je vrlo poznati brend koji nije stigao kod nas i verovatno nikada nece ali postoji mogucnost online narucivanja. Naručila sam par puta neke proizvode od tečnih karmina do palete senki. 
Tečni karmini su meni najbolji na svetu! Stoje na usnama i do 12h sto je sa drugim karminima teško. Danas pišem recenziju o 3 hajlajtera. Sva tri su kremasta na dodir. Pigmentacija je vrhunska! Najviše volim da koristim Spoon. To je najlepša nijansa koju sam ikada videla i stavila na svoje lice. 
Šuška se da će uskoro biti free sipping pa zbog toga pravim ovu recenziju da znate šta da naručite jer ja sigurno hoću. U nastavku pogledajte svočeve hajlajtera bez blica i sa blicem.

Prelepi su na licu, koristim ih već dugo i zadovoljna sam. Imam i previše hajlajtera tako da sigurno neću naručiti još neku nijansu ali nijanse hajlajtera imaju stvarno veliki izbor kao i senke za oči. 
Najviše preporučujem palete i tečne karmine. U nekom od sledećih  postova pišem vam o njihovim paletama i tečnim karminima. 

Da li vam se svideo post? 


Постави коментар

4 Коментари

  1. Izgleda sjajno! Jedva cekam free shiping😍😍😍

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ništa koristila od Colourpopa. Sviđaju mi se nijanse highlightera. Voljela bih isprobati nešto njihovo. Veselim se postu o ruževima i paletama 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3