Palete senki #makeupkolekcija

Ćao najbolji moji!
U nastavku pogledajte kolekciju paleta senki za oči. Trebalo mi je malo vremena da sve lepo fotografišem i napišem ali sada je post tu. Stopirala sam kupovinu šminke kao što znate, moram da potrošim nešto da bih kupila nešto novo, ne želim da gomilam šminku sa kojom ne znam šta ću. Mislila sam da uradimo neko panovanje i da trošimo zajedno, pišite mi šta mislite o tome. Nadam se da će vam se dopasti, ostavite komentar koje su to palete koje koristite. Pa da krenemo sa prvom..
Prve dve palete su Makeup Revolution. 
Prva se zove Chocolate Elixir. Kao što se može videti sa slike nisam je koristila puno a imam je već godinu dana, možda bih mogla sada da je koristim za jesen. Nijanse su lepe, tople i sve su skoro mat. 
 Druga je Chocolate Rose Gold. Detaljna recenzija palete ovde. Obožavam je, nijanse su predivne i super se blendaju.
Sve četiri su mi super. Revolution Pro boje su neverovatne i obožavam da je koristim. Ide detaljna recenzija o njima. 
Nazivi: Newtrals 2 , Red Alert, Revolution Pro Trends mischief mattes, Iconic 3 recenzija ovde . Neke normalno koristim malo više, neke malo manje ali ih sve volim, detaljnije će biti recenzija.
Nazivi su: Chasing Rainbows, Yes, please!
Bruka i sramota je što još uvek nisam napisala recenzije o mojim omiljenim paletama. Obožavam ih, imam zelene oči pa mi ove nijanse mnogo lepo stoje na očima. Kvalitetne i jeftine palete, mislim da su fantastične za taj novac. Svako ko ima priliku treba da ih proba. 
Ah, te bojeee, kako divno izgledaju na slikama, uživo su još lepše.
Sleek Nazivi prva Original, druga Bad Girl.
Obe palete sam trošila i volela, sada sam ih malo zapostavila. Malo se truse, pigmentacija je vrhh! Lepo može da se radi sa njom, crne boje mogu odlično da posluže kao ajlajeri na očima.
Essence nazivi: 02 rise&shine, 04 greys, 03 roses, 02 nudes. 
Essence paletice, jednostavne, pigmentacija onako, prvo njih trošim definitivno. Stare su, pakovanje se izlizalo, vreme je da ih potrošim.
Nazivi: 010 the must have matts, 010 choc'let it be i Catrice nema broj.  Catrice paletice, okej su za svaki dan, ništa posebno. Shvatila sam da više volim neke veće srednje palete u kojima imam sve za jedan makeup look, tako da ove manje palete me više ne privlače. 
Nazivi: Max factor 01 opulent nudes,  Foccallure nema broj, Essence 03 my shell is my castle, Aura broj 201. 
Ovo bih nazvala random palete, upotrebljive su, neke boje iz svake palete, nisu jako su loše po pigmentaciji..  Ovo su palete kupljene među prvima u mojoj kolekciji, emotivno sam vezana za njih. 
Nazivi Llums 05 delicious nudes i Maybelline the blushead Nudes.
Pigmentacija mi se ne dopada, za neki blaži luk, za preko dana okej, ako želite čisto nešto malo da imate na očima.. 


Pišite mi koje palete koristite i volite?? 

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3