Pixi PR Vitamin C

Ćao najbolji moji!
Na instagramu ste mogli da vidite moje oduševljenje kada mi je stigao paket koji nisam očekivala. Takva iznenađenja su najbolja. Pixi nas je primetio! Počela je da šalje svima PR pakete, verujem da je PR lista dugačka ali proizvodi su stvarno fantastični, o pakovanju ne želim ni da pričam jer je savršeno! Ovaj Pr paket stigao je još početkom avgusta ali tek sada sam se setila da bih mogla da zabeležim to na blogu. 
Sada PR paket je bio u plastičnoj tegli, personalizovana kao što se može videti. Kada sam otvorila kutiju jak miris vitamina C se osetio, znate kako mirišu šumeće tablete vitamin C, pa takoo je i kutija mirisala. Unutra su se našli par proizvoda. Pa u nastavku pogledajte koji su to proizvodi..
Prva dva proizvoda a i moji veliki favoriti Tonik i Cleanser, videćete u sledećem postu šta detaljno mislim o njima. 
Koža mi nikada bolje nije izgledala, bez bubuljica i bilo kakvih fleka. Mislim da je ovo jedna jako dobra kolekcija. Cleanser je tu da dobro očisti kožu posle umivalice za lice. Tonik koristim posle clenasera i meni je to top kombinacija.
Caviar Balm nisam sigurna šta bi trebalo da radi na koži, koristila sam ga par puta, u kombinaciji sa ostalim proizvodima. Losion takođe, oba proizvoda je potrebno malo za celo lice, lepo mirisu i odlični su za hidrataciju. 
Serum koristim i samostalno bez ostalih proizvoda. Dopada mi se kako mi je koža lepa i sjajna posle njega. Nahranjena i nežna, odličan proizvod. Ima pipeticu tako da je doziranje mnogo lakše. 
Nadam se da su vam se dopali proizvodi, da li koristite nešto od Pixi-a?

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3