Korektori i puderi u kamenu #makeupkolekcija

Ćao najbolji moji!
Korektori su došli na reduu, mislim da najviše od svega volim korektore zato ih toliko i imam,volim da ih isprobavam. Sada kada pogledam sliku vidim da je svaka nijansa za sebe po boji haha. Roze mi nikako ne stoji. Kada biram puder i korektor mora da vuče na zuto zato što takav pod ton imam kože. U nastavku pogledajte koji su to korektori i puderi u kamenu koje posedujem.
Pa da počnemo od početka, Essence čuvena kamuflaža, okej je, ima okej prekrivnu moć, lepo se blenda. 
Catrice kamuflaža, najbolji korektor koji sam probala ikada. O njemu svi već znate nema potrebe da još nešto napišem.
Aura Correct me i on je fin ispod očiju, jaoo ispada da mi svi odgovoaraju haha :D Stvarno je dobar, Aura ima neke dobre proizvode.
Maybelline fit me, kud svi tu i Jelena, morala sam da ga kupim zato što su ga svi imali o Bože, sada to više ne radim i hvala Bogu na tome. Ništa meni nije tu sad toliko fantastično da ne mogu bez njega. Okej je ali nisam pala u nesvest.
Ingrid koristim kao bazu za senku, za ostalo nije. Užasan korektor. Pokrivna moć nula.
Catrice coverstick koristim na nepravilnosti i super je. Divage korektor užasan, nijansa pogrešna a tekstura nula. Dobar mi je kada radim nešto na očima eto. 
Catrice paleta korektora, super stvar, lepo prekriva na licu, nema ful pokrivnu moć ali je okej. Preporučila bih je osobama koje nemaju problematično lice. 
Golden Rose korektor, takođe za nepravilnosti, okej je, to je moj prvi korekor koji sam koristila na podočnjake, samo kada se setim užas. Sada se pitam da li sam normalna haha :D 
Catrice kamuflaža odlična stvar, za podočnjake odlična! Lepo se blenda, ne uvlači se u linije ispod očiju.
Prvi puder je Golden Rose, takođe moj prvi kameni puder za setovanje. Nekada mi je bio dovoljan samo ovaj puder. Nisam znala za druge, ovo je okej ali probala sam neke druge koji su mi se više svideli. 
Catrice oba pudera su fantastična, kao daju maloo boje ali ništa preterano što i tražim od pudera, ne želim da mi menja boju tečnog pudera. Teško se troše i dalje ih imam.. 

Nadam se da vam se svideo post, šta ste od ovoga koristili? 

Постави коментар

0 Коментари