Bb kreme, puderi i prajmeri #makeupkolekcija

Ćao najbolji moji!
Nastavljamo sa mojom makeup kolekcijom, danas čitate o prajmerima, bb kremema i puderima. Imamo 13 proizvoda što nije za neku pohvalu, trebalo bi da se smanji i da se troši. U narednom periodu sigurno ide neko panovanje proizvoda koji su skoro potrošeni. Da napravimo mesta za neke nove. Pa da počnemoo..
Ovo su svi proizvodi koje ćemo proći u nastavku ovog posta..
Prvi proizvod je Catrice prime and fine, zelene boje je i on je za prekrivanje nepravilnosti na licu, naročito crvenila. Dobar je proizvod, sada ga trenutno ne koristim jer nema potrebe. Drugi je Catrice prajmer ali sa sjajnom završnicom, ne dopada mi se miris, inače je dobar proizvod za zdrav i ujednačen ten. 
Treći je kozmetika i parfemi, silikonski prajmer, užasan, koliko god da stavite na lice neće ništa uraditi. 
Blur Stick Catrice, koristim ga pre pudera, za ujednačavanje tena.
Prajmer 5u1 Bell kozmetika, super je, samo što mora da se nanosi četkom ili prstima, ne sviđa mi se što nije higijenski ali dobro. Nanosim ga četkicama kao i sve druge proizvode.
Heliocare kremica sa zaštitnim faktorom, nisam je još uvek probala.. 
Max factor luminizer, okej je, ništa posebno. 
Elf spf 20 miriše na kremu za sunčanje, ima blagu prekrivnu moć, odličan je za leto. 
Essence camouflage 2u1, čini mi se da je ovo najsvetlija nijansa bila, kupila sam ga na akciji 129din. Koristim ga ali retko kada, okej je, nije težak na licu, lepo prekrije nepravilnosti, ipak puder pored mi je top. Fresh and Fit odličan, za svaki dan, može i za večernju varijantu. Ten izgleda lepo i zdravo sa ovim puderom. 
Crystal Derma DD krema, trošim ove dve, pa još uvek nisam stigla od nje, nadam se da ću uskoro haha :D 
BB Velnea, ovo je prajmer, ovo se samo zove BB krema, nema nikakvu prekrivnu moć ali ispod pudera je vrhh! 
CC krema od Farmasia odlična, sa dobrim prajmerom odlična je na licu. Lepo se blenda i ne beži sa lica. Plavu nisam probala ali sa ovom sam zadovoljna. Da li ste probali neku od ovih?

Nadam se da vam se svideo post, trudim se da vam približim proizvode, za neke ide recenzija pa uskoro čitate, možda je trebalo pre ovog posta ali dobroo. 
Šta koristite od ovih stvarčica?



Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3