Velnea voćna piling maska za lice

Ćao najbolji moji.
Ovu maskicu sam pronašla u Lilly drogeriji naravno, Velnea je njihov brend. Drugarica i ja smo uzele po jednu, ona se oduševila, a ja sam je danas testirala. Pa možemo da krenemo.
Maska je za osvežavanje kože, kombinacija voćke i pilinga, sadrži maline, brusnice i borovnice. Kaže da dubinski čisti lice i uklanja nečistoće, ostavlja kožu mekanom i čistom. Pakovanje sadrži 2 kesice, znači za 2 upotrebe. Upotreba je da nanesete masku na lice, izbegavati oci i usne, držite 10-15min zatim isperete toplom vodom.
 Prva slika je kako izgleda maska kada se nanese na lice, a druga kako izgleda kada počinje da se suši.
Konačan utisak je prelepo miriše, cena je nekih 100 dinara čini mi se, ima nekoliko vrsta i to je okej, nadam se da će biti još. Ova maska je od onih koje sve stegnu i bukvalno kada se nasmejete puca na licu. Mislila sam da ima efekat zagrevanja ali nema, međuti ja sam osetila peckanje, kao zagrevanje, izgleda da mi je tako reagovala koža. Ako volite takve maske onda je ova prava za vas. Nisam skoro mazala nešto ovako, prepustila sam se sheet maskama. Ne mogu da kažem da li su sve takve kada ih nisam probala ali biće prilike. Treba vremena da skinete masku, biće sve roze oko vas. Lice je meko na dodir, miris ostaje malo na licu, međutim jedna vrlo zanimljiva stvar je što posle ove maske obavezno pređite lice tonikom, ostatak roze boje ostaje na licu, ne razumem poentu ovoga. 
U suštini, ima svoje prednosti i mane ali mislim da je neću više kupiti. Sve maske koje prave nered i oduzimaju više vremena nego što je potrebno zaobilazim. 

 Napišite mi da li ste vi probali ovu masku. Ljubim vas



Постави коментар

6 Коментари

  1. This mask looks really helpful. Would love to try.

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam isprobala ovu masku niti ista od Velnee jer ih nema kod nas. Napravila si odlicnu recenziju :)
    Mislim da mi se maska ne bi svidjela previse, ali voljela bih isprobati

    http://beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3