3 godine blogovanja! HVALA VAM!


Ćao najbolji moji!
Da! Danas slavimo 3 godine blogovanja! Pre 3 godine nisam ni pomislila da ćemo se družiti ovako dugo, nisam ni slutila da ću stići ovako daleko. Za mene ovo je uspeh! Toliko uspešnih saradnji, pozitivnih komentara i kritika! Sklopila sam i neka prijateljstva, Mirjana sa bloga mirjanasite.blogspot.com mi je postala jako dobra prijateljica, šminka nam je najveća ljubav i tu smo se pronašle, ona zna kako treba nekog podići i dati mu motivaciju, podržava me, veruje u mene, obožavam tu devojku! Tu je i Tatjana Jankovic koja je predivna osoba, ne cujemo se tako često ali umemo lepo da se ispričamo. Postoje predivne devojke koje bih volela da upoznam. Na mom instagramu @jfashionlover97 sam napravila nagrađivanje povodom blogorođendana! Hvala svima koji se budu prijavili.
Ovo su sumeće bombe za kupanje, lično ih pravim i prodajem, mislim da je pravo vreme da se više potrudim oko toga. Našla sam inspiraciju u pravljenju oblika i mešanje sastojaka, svesna sam da ima mali milion stranica koje to prave, ali ovo je nešto što mene pokreće. 
 Želim da budem još bolja. Želim da slavimo još puno puno godina blogovanja, da se družimo i širimo pozitivnu energiju.

Hvala za sve! Hvala što ste uvek tu za mene, što mi pišite i kritikujete! Hvala za sve ljudi moji dragi! VOLIM VAS!




Постави коментар

12 Коментари

  1. Sreća 3 godišnjica bloga, draga Jelena! Radujem se budućim postovima i samo nastavi tako! Inače baš bih volela da sa nama na blogu podelis kako pravis te šumeće bombe za kupanje, izgledaju vrhunski! 😘❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno ti želim mnogo sreće u svim tvojim ciljevima i nadam se da ćeš ih sve uspjeti ispuniti :D Također čestitam ti na godišnjici

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.
    Premium Pens online

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam! Trud se uvek isplati. :)
    Krofnice izgledaju bas ukusno!

    Giveaway- https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/2018/08/internacionalni-giveaway.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3