Zaful New In #8


Ćao najbolji moji.
Danas malo fashion stvari na mom blogu, naručila sam sa već vama svima poznatog sajta Zaful naravno. Obožavam ovaj sajt, zbog usluge a i zbog kvaliteta stvari. Naručila sam dve stvari a to su ovaj crno beli kombinezon i kupaći kostim sa dubokim strukom.

 Nisam očekivala takav kvalitet, beo je skroz, ima duboki struk i gornji deo je bez bratela, sviđa mi se kako mi stoji. Kupaći kostim možete naručiti ovde https://goo.gl/W7mz3F
Isto mi dobro stoji, kvalitet je okej, sviđa mi se vezivanje na grudima. Ide trakica oko struka. Sviđa mi se baš. Kratki kombinezon možete naručiti ovde https://goo.gl/fpMZsJ

I jedno kratko obaveštenje za sve kupce Zaful sajta.
Use code " ZFTina " for all order with over 25USD save 3USD
Use code" ZFTina"  for all order with over 50USD save 6USD
Use code" ZFTina"  for all order with over 100USD save 12USD


Nadam se da vam se svideo post, pišite mi šta mislite o ovim stvarima.

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3