Essence i Catrice moj ulov i prvi utisak

Ćao najbolji moji.
Da ne bi prošlo više vremena nego što sam predvidela haha, bolje je da uradimo jedan presek. Napisala sam moje prve utiske i mislim da su baš zanimljive. Catrice paletu sam poklonila na instagramu. Tako da će nam ta devojka napisati nekoliko reči o paleti kada je bude isprobala. Sada možemo da pređemo na post. 

 Holo lak za nokte je u nijansi 01 hello holo, prelepo izgleda na noktima, nije se skidao brzo, samo što je meni baš novogodišnji nekako haha :D 
Metal shock prah za ogledalo na noktima, meni ovo ne radi jednostavno, umažem sve okoliko dok istrljam nokat, nije praktično tako da verovatno ide dalje.
 Catrice gel za obrve u broju 020, to je totalno moja nijansa, okej je da se nosi samo on. 
Metal Shock senka za oči, puno šljokica puno. Mislila sam da ce biti drugačije na noktima, mislila sam  da će biti baš ta boja a ostale su samo srebrne šljokice. 
Vibrant shock plavi karmin koji se ne suši skroz, potrebna su dva sloja kako bi karmin bio ravnomerno nanešen na usne. Za slikanje i instagram je okej ali se svakako ne bih usudila da ga nosim na duže.
Catrice paleta karmina je bila u nagrađivanju tako da će devojka da  nam prenese utiske uskoro.
Essence paleta je onako pigmentovana, pakovanje je prelepo, možda sam je zato uzela i drugarici i sebi. Mislim da sam zavisna od lepih pakovanja...

Sve možete bolje pogledati u mom novom videu na youtubeu klik ovdeeee. Podržite me tako što ćete se zapratiti.


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3