Da li je ovo najbolji serum? Garnier Vitamin C serum recenzija

Vitamin C je veoma vazan vitamin za nasu kozu, kako iznutra tako i spolja, uvek sam vise volela da koristim vitamin C nego bilo koji drugi serum. Prvi put sam pisala o Garnier vitamin C serumu dok je bio u starom pakovanju i mozete pogledati ovde klik ovde. Ovo je novo pakovanje i isti je serum u pitanju. 

Proizvodjac kaze: Prvi Garnier serum toliko koncentrovan [3.5%] Vitaminom C* + nijacinamidom + salicilnom kiselinom. Formula pruža blistavost, ujednačava ten i ublažava tamne fleke za samo 6 dana! Dokazana efikasnost - nakon samo 3 dana upotrebe, koža deluje ujednačeno i glatko. Spoj dermatološki aktivnih sastojaka [VITAMIN C* + NIJACINAMID + SALICILNA KISELINA] poznatih po tome što ublažavaju tamne fleke i čine kožu glatkom, a EKSTRAKT LIMUNA je odabran zbog svojstva poboljšavanja blistavosti i služi kao antioksidant.

UPOTREBA: Nanesite jednu punu kapaljku seruma na čisto lice i nežno ga utrljajte u kožu. Koristite ujutru i uveče, pre dnevne ili noćne kreme. UPOZORENJE: Izbegavajte područje oko očiju.
*Vitamin C = derivat vitamina C
Moji utisci su sledeci. Redovnim koriscenjem kao i sve ostalo mozete da ocekujete rezultate. Ovo je serum koji morate da koristite redovno kako bi primetili poboljsanje i uticak ovog seruma. Garnier serum je napravljen tako da stvarno uklanja flekice sa lica, posle par koriscenja sam primetila razliku i nastavila sa koriscenjem. Rezultati su bili fenomenalni. Ovo je najbolji vitamin C serum koji sam probala i koji cu nastaviti da koristim i da kupujem. 
Serum sam koristila samo u vecernjoj rutini i tako mi je najbolje prijao, najbolje mi se pokazao. Pipetica je odlicno napravljena, odlicno dozira proizvod sto je jako bitno, da mozemo da pokupi proizvod iz ambalaze. Serum koji svima rado preporucujem da probate <3 
Pisite mi koji je vas omiljeni serum? Koji preporucujete? 

Постави коментар

0 Коментари