Mini haul-Dm, Lilly, Avon

Jos jedan haul post za par dana, stigao mi je Avon, bili smo do Dm drogerije na brzinu i do Lilly drogerije kada sam videla neke popuste na njihovom sajtu. Kupila sam samo par sitnica ali nadam se da ce vam se dopasti ovaj mini haul. 

Decko je uzeo cak tri gela za tusiranje, svi su od Balee i mislim da je ranije isprobao vec sve tako da sada je uzeo ove tri vrste. Plavu znam da koristi redovno i uvek je ima u potrosenim proizvodima. 
Balea kristali za stopala, uzela sam sa ureom i sa avokadom, obozavam oba, mozda mi je za nijansu draza urea. Ovo su kristali koje stavite u toplu vodu i drzite svoja stopala nekih 10-15 minuta. Neverovatno omeksaju stopala, bas su pravi spas. 
Mini Avon haul je ovaj losion za telo sa sljokicama, ranije je bilo takvih losiona ali su nestali a sada su ponovo tu pa sam morala da ih narucim. Znate da ja ne podnosim losione na svojoj kozi ali u poslednje vreme se to promenilo pa ih s vremena na vreme koristim i koza mi je predivna. 
Drugi proizvod je ova maska za ruke i stopala, jedva cekam da je isprobam, svi pricaju o njoj a miris je fantastican. 
Mini Lilly haul, ova pasta za zube je bila na snizenju a meni je bas zanimljiva sa ovim kristalima. B.U je moj favorit celog zivota, tako da sam morala da kupim kada sam videla da je na super akciji oko 300dinara. 

Kako vam se dopada moja kupovina? Da li ste koristili nesto od ovih proizvoda? 

Постави коментар

1 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3