Lilly Haul 2023

Moram da priznam da sam se uzelela kupovine kozmetike, nije da nisam kupovala ali uvek uzmem po jednu ili dve sitnice kako mi sta zafali ali sada sam bila kao u vecu nabavku. Od 1.februara moze da se vrati Lilly katalog i time smanjite ceo racun za 15%, vazi na proizvode koji nisu na akciji. Znam da volite da citate moje haul postove pa evo jednog, nadam se da cete uzivati <3 

Prvi proizvod je Velnea skidac laka sa noktiju bez acetona. Ranije sam stalno koristila Velnea skidace laka a onda sam presla na Lidlov i obozavam ga. I posle ovog cu se vratiti njemu jer ovaj ljudi moji koliko smrdi plus mi se ne svidja kako skida lak sa noktiju. Lidlov skidac skida sljokice, skida sve u trenu, plus je miris prijatan. 
Uzela sam Moe28 sa probiotikom gel za intimnu negu, nisam sigurna da li sam do sada koristila bas ovaj, mislim da sam koristila onaj drugi i da mi nije bio los. Jessa mi je malo dosadila pa sam pozelela da kupim ovaj. Nadam se da ce biti okej. 
Uzela sam jedne tupfere, ove male, nista specijalno, obicno uzimam u Lidlu ali ajde zelela sam da iskoristim katalog. 
Lycia trake za depilaciju nausnica, moje omiljene, po njih sam najvise i otisla u kupovinu. Meni su divne i godinama ih koristim, ne izazivaju mi iritacije, odlicne. 
Uzela sam jedno pakovanje ovih stapica za usi, bas u ovom pakovanju kako bih ih drzala u fioci u stolu za sminkanje, odlicno mi posluze tokom sminkanja. 
Kamen za pete koji sam bas zelela da isprobam i stavila ga na listu za kupovinu. Bas ovaj oblik sam trazila i nadam se da nisam pogresila, svi hvale ovaj kamen pa jedva cekam da ga isprobam. 
Na kraju kupila sam jednu maskicu za stopala, carapice za negu stopala. Ne secam se da li sam isprobala ove do sada ali se bas radujem. MBeauty je korejski brend i ne sumnjam u njihov kvalitet, sve sto sam probala od njih mi se svidelo. 

Kako vam se cini moja kupovina?

Постави коментар

1 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3