New in-Poklon paket koji sam dobila iz Nemacke

Cao najbolji moji!
Zelim da vam pokazem jedan poklon paket koji mi je stigao od jedne divne devojke iz Nemacke. Nju mozete da zapratite ovde beautyfash_denisa. Hvala ti draga sto si me obradovala <3 
U nastavku pogledajte proizvode koje sam dobila. Dogovor je bio samo par maskica ispod ociju i serum od istog brenda, medjutim u paketu sam zatekla sve ovo. 
Prvi je karmin Anastasia Beverly Hills u nijansi Dead Roses, nude nijansa u rozikastoj boji, prelepa boja mat karmina. Nikada nisam probala nista od HE sminke i ovo je prava sreca za mene, mislim da ne mogu da vam opisem koliko. 
Sledeci proizvodi su ova tri tupfera za skidanje sminke. Kao da je znala da ih koristim pa mi je poslala nove, mnogo su mekani i roze su, savrseni. 
Tester pudera Charlotte Tilbury i olovka za usne u nijansi Pillow Talk. Prelepa nude nijansa, koja mislim da ce se odlicno slagati uz karmin. Jedva cekam sve da isprobam. 
Olaplex za kosu. Jos uvek nista ne znam o ovom proizvodu ali istrazicu kako je najbolje da se koristi za najbolje rezultate. 
Serum za lice, za hidrataciju od brenda Yeauty. Odlicno izgleda, nadam se da ce raditi posao. 
Maske za ispod ociju zbog kojih je i stigao ovaj paket. Drugarica mi je donela iz Beca jednu maskicu i odusevila sam se, pa sam krenula da istrazujem kako da ih nabavim u Srbiji. Denisa je bila sjajna i ponudila da mi posalje par komada. Par komada je na kraju ispalo 8 komada maskica za ispod ociju u raznim bojama i oblicima. 
I 2 maske za usne koje jedva cekam da probam jer do sada nisam probala. Sjajno izgledaju, bas se radujem. 
Ardell trepavice koje sam vec jednom nosila i odusevila se. Toliko su lagane, toliko su nezne i prelepo izgledaju na ocima. Mislim da cu kupiti jos nekoliko modela, zelim ih sve. 
Sredstvo za dezinfekciju ruku, slatko malo pakovanje. 
Nyx butter gloss za usne, nijansa je butterscotch, prelepa nude nijansa koja je idealna za sve prilike, vec sam ga koristila i mogu da kazem da je vrlo malo lepljiv a usne izgledaju socne, punije, sjajnije. 
Tarte rumenilo je bilo totalno odusevljene ovog paketa, nijansa je charmed. Prelepa rozikasta nijansa, savrsena, mnogo mi se dopalo cim sam ga ugledala. 

Na kraju tu je Iconic iluminator u predivnoj zlatnoj boji, jedva cekam da ga isprobam. Verujem da je dovoljna kap da bi bas jako sijalo. 
Kako vam se dopada paket koji sam dobila? 

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3