Sprejevi za fiksiranje šminke-recenzije

Ćao najbolji moji!
Na instagramu ste videli da sam objavila ovu fotku sa sprejevima za fiksiranje šminke, želim da podelim sa vama šta se to meni svidelo a šta ne, šta preporučujem a šta da zaobiđete. Imam četiri spreja za fiksiranje šminke pa u nastavku pogledajte koji su to sprejevi.. 
Prvi je Avon magix prime and fine sprej za fiksiranje šminke. Ne sviđa mi se. Trošim ga na četkice kada je potrebna jača boja senki ovako za lice ga ne koristim. Imam osećaj kao da sam stavila lak za kosu na lice, zateže lice, stvarno mi se ne sviđa. Fiksator treba da bude blag na licu baš suprotno da ga ne osetite na licu. Ima najviše od svih ovih fiksatora militrazu 125ml, stvarno je užasan proizvod plus pumpica je užasna.
Sledeći sprej je od Balee, kaže da osvežava i matira, ima 100ml proizvoda i prijatno miriše, pumpica je okej, nisam baš videla da matira ali dobro. Okej je proizvod za tu cenu ništa posebno, super prskalica.
Farmasi locker fixer spray super je, obožavam ga, sigurno ću kupiti još neki da imam zalihu. Ovaj sam skoro potrošila, super fiksira, nije težak na licu, nije lepljiv, prelepo stapa proizvode ma sve preporuke za ovaj proizvod. Pumpica je odlična! Ima 115ml proizvoda i možete ga pronaći u Farmasi katalozima.
Catrice matt finis anti-shine fixing spray, pumpica je presavršena! Kupiću još par komada da imam zalihe toliko je dobra! Prelepo rasprši proizvod po licu i dobra stvar je što je na akciji u Lilly drogeriji manje od 300dinara. Super fiksira šminku, nije težak na licu, baš mi se sviđa kako izgleda. Pakovanje je jednostavno a tako lepo. Sve preporuke za Catrice proizvod.

Nadam se da vam se svideo post, ostavite komentar, koji vi fiksator koristite?


Постави коментар

6 Коментари

  1. Imam ovaj Avonov, to je ujedno i prvi fikstar koji sam ikad koristila tako da nemam nekog 'iskustva'... Tek sad vidim koliko je ustvari loš. Super post, hvala na preporukama.

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Super predlozi!Najvise mi se svideo kako si opisala zadnji tako da planiram njega da uzmem. Sto se tice balea fiksatora nisam ni znala da postoji fiksator od tog brenda.Koristila sam neke fiksatore od essence kozmetike,ali ih ne preporucujem,jer nemaju mat efekat.

    Last post:

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2019/06/some-shops-with-aestheticvintagegrunge.html

    ОдговориИзбриши
  3. good product! i want to use!
    Very beautiful photo, I like it
    https://luxhairshop.com/blogs/ Lux-hair-shop-blogs
    Love your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3