Declutter šminke i kozmetike 2019

Ćao najbolji moji!
Nisam radila ovo do sada ali evo prvi put pa zašto da ne. Inače ne volim da bacam kozmetiku a ni šminku, gledam da sve potrošim kako bih bila srećnija. Pisala sam ovde o gomilanju šminke klik ovde ka postu. Neke proizvode sam prodala neke prosledila, u nastavku pogledajte zašto su otišli dalje. A na instagramu sam beležila korpicu šminke, to je odličan način da potrošite sve što želite da potrošite, ako želite pisacu i ovde o tim proizvodima. 
 Prva dva proizvoda su iz Oriflame koja sam dobila tokom porudžbine, ovo je losion i gel za tuširanje. Bio i treći proizvod tečni sapun koji sam zadržala. Imam još gelove za tuširanje koje želim da potrošim a gomilanje mi stvarno nije bilo potrebno. Losion za telo, retko koji mi se dopada tako da bolje što je otišao dalje.
 Balea mleko za kosu, probala sam jednom, kosa mi je bila kao da je nisam ni oprala, nije mi se dopao, zato je otišao dalje. 
Keratin za ispravljanje kose sa feniranjem, ne znam zašto sam je kupila tako da je otišlo dalje.
 Maybelline senka bila je skroz nova, otišla je kod drugarice. 
Ostale senke još uvek čekaju, ne koristim ih, uvek uzmem paletu nego pojedinačnu senku zato ih se rešavam.
 Tečni karmini, 5 rozikaste nijanse koje su otišle na prodaju zato što meni roze stoji užasno, moj podton je hladan zatoo nikako pink. Izgledam jako veštačko sa tim nijansama. 
 Još 4 karmina sa kojima ne znam šta ću, ova prva nijansa kada je gledam sada je top. Možda je zadržim. Ostale sigurno idu dalje.
 Lakovi za nokte koje ne koristim, tako da nema svrhu da stoje. 
 Paletica koristila sam je par puta zbog recenzije, ne koristim je a i boje će nekome više da se svide.
 Olovke za usne i oči, prve dve verovatno bacam jer su stvarno stare i nikakve, ostale presleđujem ako se ne predomislim za treću. 
 Kremicu prosleđujem zbog užasnog mirisa, ljudima se sviđa ovaj miris, meni nikako. Ne mogu da je podnesem.
 Takođe prosleđujem kremicu zbog mirisa.
Colourpop hajlajter, pretaman mi je zato sam ga okačila na prodaju. Samo je proban, lepo sija ali taman je.

Šta vi radite sa proizvodima koje više ne koristite?


Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3