Sta sam dobila za 22.rodjendan?

Ćao najbolji moji!
Proslavila sam i 22.rodjendan i pošto ste na instagramu videli jedan deo poklona zanimalo vas je ostalo. Sve sam lepo slikala i napisala post, pa u nastavku pročitajte šta sam sve dobila. 

Hvala svima koji su mi napisali lepe iskrene čestitke od srca se zahvaljujem. <3 Takođe hvala svima koji su učinili moj dan još lepšim! Samo ste još jednom pokazali koliko me dobro poznajete!
 Prva stvar je koju sam već godinu dana želela a to je ovaj srebrni sat i najzad dobila sam ga od najdivnijeg dečka na svetu! Sat je Mini Focus, srebrne boje je i ima cirkone sa unutrašnje strane sata. Jednostavan baš kakav sam želela! Hvala ljubavi moja <3
 Ima proizvoda kozmetike, šminke..  Prve su ove sitne crne mindjuše, kako ona kaže zna da nemam crne mindjuše tako da ih sada imam, super su i slatke baš.
 Sledeća stvar je proizvod za telo iz Avona Body Butter. Miriše divnoo i baš jako! Ova teglica je preslatka a želela sam jako dugo ovo. Jedva čekam da probam!
 Sledeći paketić poklončic je od mojee drage drugarice od koje sam dobila čokoladice njami, kupkicu i presavršenu četku za kosu!
 Čokoladice su predivne, sličica na njoj je prava rođendanska ako želite da iznenadite svojuu dragu osobu javite se na profil choco_gift_pokloncokoladice .
 Savršena četka! Meni je žao zato što kamera nije mogla da prenese sve te boje koje se nalaze na njoj, ima svih boja, prava unicorn četka! 
 Četka ima plastične ove iglice ali cela je od glittera, mislim da je kupljena u Dm drogeriji.
 Revolution paleta naravno zna see, u suštini 3 stvari koje mi trebaju, alkohol, čokolada i šminka. Jedva čekam da probam paletu da vidimo ove ljubičaste nijanse kako se blendaju.
 Novčanik koji sam gledala još na otvaranju! Sada sam ga dobila i presladak je! Ananas obožavam kao nakit a sada imam i novčanik! Pa preslatko!
 Naravno sledeći paketić je vodka, parfem i dm poklon kartica. Opet sve što jednoj ženi treba a pogotovo meni haha :D Za parfemom sam već luda i ako je prošlo tek dva dana. Pakovanje je savršeno! Nisam dobra u opisivanju mirisa ali je lep i nije sladak!
Nadam se da vam se svideo post, ostavite komentar, ljubim vas!

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3