Haul (Dm i Lilly)

Ćao najbolji moji!
Obožavam da kupujem i da trošim novac, a ko ne voli? Naravno, nekada to nije pravi izbor zato što kupujemo implusivno i sve što nam se svidi. Ja sam se smirila neko vreme i baš sam trošila proizvode, a sada sam počastila malo sebe i kupila nekoliko stvarčica iz Dm-a i Lilly-a tako da ćete u nastavku čitati o njima. Nešto sam kupila sada a nešto pre nekoliko dana, zato je nešto i korišćeno.Pišite mi šta ste vi probali i da li ste zadovoljni.
 Počeću sa Dm proizvodima. Prva stvar u papirne maramice u kutiji, koristim ih već neko vreme i super su, povoljne i debele. Sigurno ću ih kupiti ponovo zato što jednostavne za upotrebu.
 Dve maske, prva je za stopala a druga za ispod očiju. Nisam probala nijednu, volela bih da mi napište ako ste vi probali i podelite utiske. Super mi izgleda pakovanje a i cena im je odlična. Kada probam javljam utiske. 
 Sledeća stvar je muški gel za tuširanje 3u1, pošto krade moj gel za tuširanje moj dragi dečko sada ima svoj. :D
 Ebelin sunđeri za piling lica, već imam jedan od Oriflame-a i okej je samo što moram da ga promenim. Kupila sam ove zato što su bili povoljni i mnogo su mekši i veći od Oriflame.
Alverde ulje od ruže za lice na pipeticu, prelepo miriše, jako je masno i hidrirajuće, danas kada sam bila u Dm rasprodato je a bio je na akciji 329din. 
Balea piling sa kajsijom super stvarčica, jednom sam ga probala i već sam se zaljubila. 
 Balea dezodorans malo se plašim da probam ovaj proizvod, prvo voden je a imam problem sa znojenjem a drugo na prvom mestu mu je alkohol a ja sam to kasno videla ali dobro nadam se da će biti okej. 
Drugi proizvod je HederaVita losion za telo sa šljokicama, nešto najlepše što sam u poslednje vreme videla, cena je pristupačna a sjaj je neverovatan. Miriše na najfiniju vanilu.
 Sledeća stvar je sprej za dezinfikovanje stvari i prostora, ima jak miris i čini mi se da mi smeta ali dobro videću kako ću ga potrošiti. Šta vi koristite za dezinfikovanje?
 Kupka za stopala, sadrži 40g proizvoda što je dovoljno za dve upotrebe, miriše na nanu i jedva čekam da probam. Pošto idem na letovanje sa dečkom, želim da sredim stopala u potpunosti. 
 E sada prelazimo na kupovinu iz Lilly drogerije, kupila sam samo par stvarčica, uzimam i aktivni ugalj i vitamin c, ali to nisam slikala jer mislim da nema potrebe.
Ovo je gel za intimnu negu i ja ga već uveliko koristim, moram da priznam da mi se sviđa, peni, nema neki miris ali ima pumpicu, lakše se koristi. 
 Sledeća stvar je marmelada od Velnee, o njoj niko ne priča, kupila sam je da bih progovorila. Pakovanje je plastično, marmelada je sjajna i prelepa na dodir, jedva čekam sunce da mogu da je koristim, a i za letovanje će biti super. Čini mi se da nema zaštitnog faktora.
 Prelepo izgleda, ima punoooo šljokica.
I poslednja stvar je Garnier Aloe Hydra Bomb šampon za kosu, koristila sam ga već par puta i ne znam kakvo mišljenje imam o njemu, bio mi je težak pa mi je sada okej, videću do kraja kakav će biti.

Ostavite komentar, ljubim vas!


Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3