Second hand haul sa Željkom

Cao najbolji moji!

Kako ste? Na instagramu sam vas pitala o second hand haul postu i nisam mogla da verujem da ste toliko glasali i bili odusevljeni idejom. Mi smo otkrili jos jedan novi second hand koji dobija zaista kvalitetnu i odabranu garderobu, pa tako da tamo bas cesto idemo. Mnogo bolje to izgleda na nama nego sto je slikano ali zelela sam da akcenat stavimo bas na garderobu. Second hand garderoba je za nas avantura jer nikada ne znate sta cete naci u radnjama. Nove i poznate marke mozete da pronadjete u second hand radnjama, na primer nikada ne bih pomislila da mogu da pronadjem sako za 200 rsd a da je njegova stvarna cena cak 180 eura. Pa dobro sam ziva kako me nije nesto strefilo kada sam to videla. Kupujemo u second hand radnjama zato sto volimo, neverovatan je osecaj da ste nesto nasli po smesnoj ceni. Nemojte da imate predrasude kada su ove radnje u pitanju, sve to operete, dezinfikujete pa tek onda pocnete da nosite. U ovom postu sam skupila i slikala ono sto smo kupili u poslednjem periodu, sigurno ima jos nesto sto mi je promaklo ali dobro,nadam se da cete uzivati u ovom postu, ostavite mi komentar obavezno da znam da li da nastavim da pisem ovakve postove. 

Prve dve stvari su zenski sako i muski prsluk. Sako je bio placen 200 rsd a prsluk cini mi se 300rsd, ne mogu za sve da se setim cena ali ono sto znam napisacu. Obe stvari su nove, udobne i obozavamo ih. Prsluk je H&M.
Muska jakna i duks, odlicni su, jakna je vrlo topla i nova, placena je svega 500 rsd, sto je smesno za tako dobru jaknu. Duks nosi skoro svaki dan, odlican je materijal. 
Jos dva duksa, prvi je Zara a za drugi nisam sigurna, mislim da je prvi placen 300 rsd a drugi 500 rsd. Udobni su, lepo mu stoje, verujem da ce bas dugo da ih nosi, puma duks je original pumin duks, sa kapuljacom. 
Jos jedan duks koji je novi i placen je 300 rsd kao i farmerice. Ne znam marku ali farmerke mu odlicno stoje i rado ih nosi. 
Dva para farmerica, takodje su placene po 300 rsd, muske i zenske, obozavam ove sive da nosim, udobne su, duzina mi je fantasticna. 
Dva duksa zenska, bili su po 300 rsd, kupljena su u dve razlicite radnje, oba obozavam i rado nosim, sivi je mozda malo vise sportski ali drugi duksic je odlican na farmerke i tako ga i nosim. 
Prvi zenski duks je placen 300 rsd, maslinasto zelen je posto se na slici bas ne vidi prava boja, dok kosuljica je placena verovali ili ne 100 rsd. Jedva cekam lepo vreme i leto da je nosim. 
Ovo nije komplet trenerka ali ja sam je uparila kao da jeste, gornji i donji su kupljeni u razlicitim radnjama, donji je bio 300 rsd a gornji 200 rsd, oba su siva i obozavam je kombinujem jer su fantasticni i niko ne bi reko da sam dobila komplet trenerke za 500 rsd. 
I za kraj zenski prsluk H&M, bio je cini mi se 500 rsd, a jakna od eko koze je bila 1500 rsd, sto nije puno jer je jakna potpuno nova, bez traga nosenja. Zeljko je obozava i rado je nosi. 

Da li vam se dopao post? Obavezno mi ostavite komentar, ljubim vas

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3