FR madcos cosmetics-Skincare-Makeup

Ćao najbolji moji!

Madforcos ste već viđali na mom blogu, Korejski proizvodi su moji omiljeni proizvodi u nezi lica. Jednostavno ne mogu da se uporede sa nasim proizvodima, prave ih od neverovatnog sastava i sve do sada sto sam probala sve mi se dopalo. Korejska kozmetika je veoma hvaljena i to sa razlogom, pogotovo proizvodi za negu lica je fantasticna. U nastavku mozete da procitate moje konacne utiske o ovim proizvodima, ako zelite da narucite sa njihovog sajta uz kod " JFASHIONLOVER" dobijate 30% popusta na bilo koji proizvod koji narucite. 

Cica x care sheet maska za lice, ne koristim cesto sheet maske a kada koristim obavezno su korejske u pitanju, najkvalitetnije su i meni mnogo odgovaraju. Ova maska je fino natopljena, dopada mi se efekat kako lice izgleda posle nje, definitivno je preporucujem. 
Mediheal maske za lice, ovde ih imamo dve, vrlo dobre maske, obe su fantasticne, dopale su mi se kako su mi nahranile kozu, bilo su fino natopljene, korejke su poznate po svojim sheet maskama, pa tako su i ove dve fantasticne. 

Huxley ovom ulju sam se posebno radovala, na instagramu sam videla kako ga devojke bas hvale. Miris je bozanstven, mnogo mi se dopao, on mi se prvo i dopao, pakovanje izgleda luksuzno i skupo. Tekstura ovog proizvoda je lepa, brzo se upija i veoma lepo hidrira kozu, dopao mi se efekat kakav je ostavljao na kozi, a nije bilo onog lepljivog zavrsetka. 

Cica x care krema za lice, pisala sam o njoj na instagramu, veoma lagana tekstura, poboljsava vlaznost koze, hidrira i vraca sjaj kozi. Pogodna je za osetljivu kozu i slazem se, krema je odlicna. Preporucila bih je i normalnoj kozi kakva je moja. 

Sixteen karmin u obliku metka, kada sam otvorila paket pomislila sam da su mi poslali cokoladicu. Medjutim ipak nisu (hehe), karmin je jarke crvene boje, pakovanje je zaista za cuvanje u kolekciji. Pigmentacija je odlicna, mnogo mi se dopada ovaj karmin. 

Pep balm balzam za usne, nezna crvena nijansa, hidrirala mi je usne, stvarno je poput balzama  za usne samo sa bojom, lepo mirise, pakovanje je zanimljivo, nisam do sada imala ovakav balzam a posto je to korejski proizvod onda svasta mozemo da ocekujemo.
Cica x care capsule mask za lice, prvi put sam se susrela sa ovim tipom proizvoda, nikada do sada nisam koristila masku u kapsuli, ovaj nacin mi je bio prezanimljiv. Ovo je maska za ciscenje lica, sadrzi zeleni caj. Dopada mi se efekat koji ostaje nakon nje. 
Milk Tea velvet tint i Juicy lasting tint, dva karmina za usne, nijanse su prelepe a miris je fantastican, mirisu stvarno osvezavajuce, aplikator je dobar i svidjaju mi se formule ovih karmina. 

Oligo hyaluronic acid calming+cream, pakovanje je divno, jednostavno i belo, krema je namenjene osetljivoj i suvoj kozi. Isprobala sam je i bila mi je okej, lepo hidrira, volim kreme za hidrataciju ali jos uvek izbegavam kiseline da koristim, isprobala sam je ali verovano cu je proslediti dalje, mozda mami ili komsinici. 

Coxir krema za lice, svi su odusevljeni ovom kremom, tekstura joj je neobicna, razvlaci se, zato dobijete malu spatulicu kako bi ste uzeli proizvod i naneli na lice. Mnogo mi se dopada kako mi je hidrirala lice i davala sjaj kozi. Mislim da bih je preporucila svim tipovima koze jer je toliko dobra. Efikasna, jednostavna a nije skupa. Preporucujem da je isprobate jer se necete pokajati, prijatna, lagana na licu, savrseno. 

Nadam se da vam se dopao post, ostavite mi komentar, koji proizvod vam se najvise dopada?? 

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3