Top 5 Catrice makeup proizvoda

Ćao najbolji moji!

Kako ste? Videli ste pre par dana gde sam pisala o Essence makeup proizvoda koje obozavam klik ovde ako ste propustili taj post. Catrice proizvode takođe volim, pa u ovom postu možete da vidite top 5 Catrice proizvoda koje volim i koristim a tiču se makeupa. 

Catrice bronzer, Sun Glow, mineralni bronzer koji obožavam, nije ni malo narandzast na licu, lepo se blenda, odlično izgleda, mnogo mi se dopada. Moj je u nijansi 010 Golden Light, Preporučujem ga od srca. 
Catrice instant awake concealer u nijansi 005 Neutral Light. Lepo prekriva, ima ovu spuzvicu na kraju, dovoljno proizvoda izadje, super je, lagane teksture, dopada mi se bas. 
Pisala sam detaljnu recenziju o ovom puderu pa pogledajte na linku klik ovde
Catrice Prime&fine sprej za fiksiranje sminke, do sada nisam isprobala nijedan fiksator koji ima tako dobru pumpicu koja ravnomerno rasprsi proizvod. Odlično drži šminku, ne otežava je, nije poput laka za kosu koji steže. Odličan je. 
Catrice Pro Slim paleta koja se nalazi u projektu pan that palette  odlična paleta, lepo se senke blendaju i stoje dugo na očima, nijanse su divne, nosive za dnevni i večernji makeup look. Panujem je i uživam maksimalno u njoj. 

Koji su vasi favoriti od Catrice brenda?? 


Постави коментар

12 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3