Trenutna rutina nege lica 2021

Ćao najbolji moji!

Dobrodošli na moj blog, kako ste? Čini mi se da dugo nisam pisala o nezi lica, mnogo volim da negujem svoje lice, naročito kada nosim šminku potrebno je da se dobro očisti lice kako bi ste mogli da idete na spavanje. Nikako sa šminkom na spavanje. Obavezno stvorite svoju rutinu i dobro negujte i hidrirajte svoje lice. Sve koža pamti i vratiće vam to u starosti, zato obavezno koristite gelove za čišćenje lica itd. sta god vama odgovara, samo dobro očistite svoju kožu. U ovom postu možete da pročitate moju trenutnu rutinu nege lica, ovde sam obuhvatila sve proizvode ali svakako ne koristim sve ove proizvode svaki dan, jer maske za lice koristim možda 1-2 puta nedeljno, kao i pilinge koji su grublji. Pa ako vas zanima moja trenutna rutina nege lica nastavite sa čitanjem. 

Cien micelarna voda koju sam već potrošila ali ovo je moja omiljna micelarna voda, povoljna i veoma dobro skida šminku sa lica. Prijatno miriše i ne peku oči od nje, sigurno ću je kupiti ponovo kada potrošim ove koje imam u zalihama. Dakle prvo u mojoj rutini je skidanje šminke sa lica ovom micelarnom vodom. 
Posle skidanja šminke micelarnom vodom sledi cleanser, gel za umivanje, sada koristim upravo ovaj Bioten skin moisture, odličan, prelepo miriše, obožavam da ga koristim ujutru da me lagano razbudi. Takođe volim da ga koristim i uveče uz električnu četku za čišćenje lica. Gel, pena, šta god da koristite nemojte da preskačete. Kod mene je tako da ujutru ispiram sve proizvode koje sam prethodno veče nanela na svoje lice. 
Balea Sugar Scrub za lice, primetila sam da mi najviše odgovaraju šećerni pilinzi, za lice i za telo. Znači deo moj rutine je i piling koji koristim 2 puta nedeljno i tako mi najviše odgovara. Kada koristim neke blaže pilinge mogu i na svaka dva dana, međutim ovaj sa slike je jako grub pa ga koristim dva puta nedeljno. Piling je sastavni deo moj rutine jer mislim da je baš bitan za kožu. Kada smo očistili detaljno lice prelazimo na proizvode za hidrataciju.
Sledeći korak je Loreal Hydra Genius, serum za lice, ovaj serum čini mi se da je parfemisan, nekad mi prija njegov miris nekad ne, kako kad, u suštini volim da ga koristim uveče, za preko dan mi nije baš okej. Takođe odličan je pre pudera, kao prajmer je fantastičan, puder se odlično ponaša kada ima dobru bazu. 
Posle seruma nanosim sledeći proizvod. SNP pečevi za ispod očiju na bazi vode, obožavam ih, jedno vreme sam ih zanemarila pa sam ponovo krenula da ih koristim, nekada ih koristim uveče uz masku koju stavim na lice ili pre šminkanja. Nekada kada baš osetim da mi je deo ispod očiju malo suvlji stavim njih. Odlično su naročito zato što je u pitanju Korejska kozmetika, takođe koje god da uzmete verujem da su sjajni. 
Nega usana je takođe bitna kao i ostatak lica, obavezno koristim svakodnevno labelo ili uveče nanesem neki buter koji je više hidratantniji i masniji koji će preko noći dodatno da hidrira i oporavlja usne. Naročito sada duva vetar, kada je hladno, nega usana je takođe važna. Piling usana takođe može, četkicom za zube kada završite sa pranjem zuba ili pomešajte šećer i med. Odlična su oba načina.
Posle pečeva dodatno hidriram deo ispod očiju ili nekada koristim posebno proizvode u različite dane. Balea aqua roll-on krema za ispod očiju sa metalnom kuglicom, to što ima kuglicu je odlično jer lepo rashladi predeo ispod očiju, pogodan za jutarnju rutinu jer vam otvori oči ( smeh), ali jeste tako. Odlično hidrira, tekstura kreme je lagana i nežna, kupiću ga ponovo. 
Glavna je dobra krema za lice, bolje je uložiti u dobru kremu za lice nego da ih imate 10 koje ne rade ništa. Moja rutina je završena kada nanesem Eveline kremu, odlično hidrira, dovoljno je masna za ovaj deo godine, mnogo mi se dopada. Ova je isključivo za hidrirataciju, dok postoje i druge dve vrste koje su za različite potrebe. 
Masku za lice sam ostavila za kraj jer je nanosim jednom ili dva puta nedeljno i uvek ih menjam. Imam ih nekoliko koje koristim i vrtim u krug, ova konkretno je moja omiljena maska, odlično miriše, još bolje čisti lice, ne isušuje lice, odličnaa maska i moja preporuka. Ovde sam pisala više o njoj maska za lice


Da li vam se dopada moja rutina? Kako izgleda vaša rutina?? 

Постави коментар

16 Коментари

  1. I like Cien and Bioten. are good brands that they usually use.
    Coisas de Feltro

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma obilna rutina. :D Sjajno :)

    http://andjelina-svastara.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. You definitely have a fantastic routine in place! I am super impressed!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajna rutina! Baš mi je drago kada vidim da neko zaista vodi računa o svojoj koži i koristi dobre proizvode. Jedino mi se ne dopada baš micelarna voda, inače ih ne volim jer su pune deterdženata pa sam više za neko ulje za skidanje šminke. Ali sve u svemu, super rutina i zanimljivi proizvodi! ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, meni micelarna voda odgovara, ne razumem se u sastav proizvoda pa koristim ono sto mi odgovara :) Svakako hvala na komentaru <3

      Избриши
  5. Great products :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3