Huge Dresslily New In #8

Ćao najbolji moji!
Nisam dugo pisala o Dresslily sajtu pa sada je došlo vreme, kada je sve stiglo što sam naručila sada mogu da napišem šta mislim o ovim stvarima. U nastavku možete videti kako stvari izgledaju i ispod njih se nalaze linkovi ka stvarima, tako da bacite pogled, možete da pogledate cenu i veličine.
Pidzama  naručila sam pidzamu, donji deo mi je kvalitetniji od gornjeg, u suštini i ne izgleda kao pidžama pa može da se nosi i odvojeno. Super je, danas mi je stigla pa jedva čekam je nosim.
bikini set, dopao mi se zbog donjeg dela medjutim kada je stigao vise mi se svidja gornji deo. Gornji je pastelne roze boje i odličan je, dok donji deo je odličan zato sto prekrije donji stomak.
bluzica mint zelenkaste boje, odličan, veoma udoban i prijatan. Ima taj razrez na ramenu što se meni dodatno mnogo dopada, lepo izgleda. 
top koji je print zmijske kože, odličan, veoma lepog materijala, mislim da je bio prilično jeftin za takav modni detalj. Sviđa mi se što grudi drži na mestu. 
helanke crne, sa biserima napred i cipkom, odlicne, udobne, verujem da svaka devojka ima helanke u svom ormaru, ja obožavam da ih nosim, odlicne za svaki dan. 
bela haljina okej je materijal ali mislim da nije kao sa slike, na slikama deluje mnogo lepse i leprsavije, ipak uzivo nije to to. Mislim da treba da preskocite.
helanke jos jedne helanke sa tim pertlama sa strane, kul su mi zato sto su tri cetvrt helanke, odlicne za svaki dan. 
bluzica za trening pamučna bluzica koju veoma rado nosim, odlicna za prelazni period. Jako je kvalitetna i udobna. 
majica leopard print, ne znam sta mi je pa samo to narucujem, ubola sam velicinu i divno mi stoji, rado cu je nositi. 
bikini jos jedan bikini ali sada u pitanju floral bikini, gornji deo je odlican, mnogo mi se dopada, donji deo takodje prekrije donji stomak. Materijal je odlican.

Sta vam se najvise dopada???

Постави коментар

6 Коментари

  1. Jako mi se svidjju ove stvari, posebno bluzica za trening 😊

    ОдговориИзбриши
  2. Everything looks so gorgeous! I love the leopard print top with the lip design. So cute!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  3. Dresslily zaista ima divnih stvari. Tigrasti print iskreno ne volim alii ovaj top zmijskog printa mi je savrsen to obozavam. Takodje drugi bikini mi je isto prelijep. Izabrala si sjajne stvari sa sajta.
    Zelim ti divan vikend
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3