Avon&DM haul

Ćao najbolji moji!
Nisam skoro pisala o haul postovima, možda zato što ih i sama zaobilazim, pokušavam pametno da trošim pa kupujem samo ono neophodno. Dobro možda se malo ponekad i počastimo ( ono šta ćemo drugo?! haha). U nastavku možete da pogledate šta sam sve to uzela iz Avona i Dm-a. Na instagramu možete da pogledate ko je moja Avon dama. Takođe u ovom postu ima 3 proizvoda iz Avona koja sam dobila u jednoj nagradnoj igri, pa eto i njih sam htela da vam pokažem.
Papir za pečenje, nisam do sada koristila papir za pečenje ali me mnogo zanima kakav će biti. Ima 30 komada i mislim da su već sečeni, koštali su oko 140din, mislim je i više nego povoljno jer ne verujem da može negde da se pronađu po manjoj ceni. 
Duck active clean, pa šta znam, stalno uzimamo neki drugi, okej su mi svi takvi osveživači.
Balea Bella Ciao pa eto moj dečko je izabrao za mene, divno miriše, inače svi živi na instagramu su pričali o ovom gelu kao i tečnom sapunu za ruke.
Denk mit nalik Cifu, jedva čekam da ga isprobam jer ovo je svakom domaćinstvu potrebno. Za sve, za kuhinju, kupatilo za sve. Ako vam je interesantno da pišem o kući pišite u komentarima. 
Lavax dopuna za pranje stakla, potrošila sam prethodni a bio je 99din pa tako da se skroz isplati. Odličan, sadrži alkohol i to je super. 
Denk mit sredstvo za pranje wc skoljke, odlična stvar, već sam je probala i oduševljena sam! Koštalo je baš povoljno 99din. 
Dento dent pasta za zube, meni je svejedno koju koristimo tako da eto uzimamo ovu kad god odemo u Dm. Takodje je bila 99din. 
Pakovanje običnih maramica, to uvek zatreba, tako da ih stalno imamo u kući. Baš su povoljne bile. 
Venus Riviera brijači, koristim već jedan i super mi je, baš su mnogooo nežni prema koži, tako da ako imate osetljivu kožu ovi brijači će biti super za vas. Na akciji su 399din dva komada. 
Balea dream big so za kupanje. Oseti se miris i ako nisam otvorila kesicu, mislim da ce biti bas lepa za kadu. Da li volite da koristite so za kadu?
Tu je i jedna kupka za stopala, kristali so za stopala, odlična, koristim je već duže vreme, u ovoj kesici tačno imam za dva korišćenja. Sve preporuke. 
Balea bombica za kadu, preslatko mi je izgledalo i morala sam da uzmem, i ako volim da ih sama pravim, baš sam se obradovala kada sam videla, pritom je cena bila 55din. 
Balea renda za stopala, čim sam stigla kući isprobala sam je, odlična stvar i svima preporučujem. Nema više grubih ispucalih peta. 

Sada Avon haul, naručila sam par stvarčica, gel za tuširanje za mene i partnera, takodje naručila sam mu parfem, Blue Individul, koristi parfem već neko vreme pa kada mu je nestao naručila sam mu novi jer je parfem stvarnoo prelep. 


Ovo ulje sam dobila na poklon uz porudzbinu, zakon privlačenja pa kaže da sam želela da naručim ovo ulje ali ipak nisam, medjutim, ona mi je poslala uz porudzbinu. Odusevljena sam. I uskoro ocekujem jos jedan paketic pa vam pisem. 
Naručila sam i gel za intimnu negu, koristila sam ih i pre, bili su okej. 
Sada tri proizvoda koja sam dobila na jednoj nagradnoj igri, a to su krema za stopala, mist i maska za lice. Sve jedva cekam da isprobama, da vam prenosim svoje utiske! 



Da li vam se dopada post? Ostavite mi komentar! Ljubim vas! 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3