Dermix Skin Care-recenzija

Cao najbolji moji!
Dermix je firma koja se bavi proizvodnjom kozmetike vec deset godina, sem sto proizvode proizvode za negu koze lica i tela bave se proizvodnjom medicinskih sredstava. Proizvodi su razvrstani u dve kolekcije Dermix Skin Care i Dermix Medical Care. Danas pisem o dva proizvoda, kremi za ruke i nokte i skidacu sminke. 
Dermix hand&nail krema za ruke, mozete je pronaci ovde na njihovom sajtu i trenutno je na snizenju 25%  klik ovde
Krema za ruke je prijatnog mirisa, lepo neguje i prija mojim rukama, narocito noktima, zadovoljna sam, koristim je svakodnevno i ima ono sto ocekujem od kreme za ruke. Super se pokazala, ne masti mi mnogo ruke, brzo se upije i sve preporuke. 
Dermix makeup remover, takodje mozete pronaci na njihovom sajtu i sada je snizen takodje 25% klik ovde
Iskreno, izbegavala sam mleka za skidanje sminke, nikada mi nisu bila dovoljno dobra, ili su bili previse masni ili su bili previse vodeni, nisam otkrila nijedno koje mi nije peklo oci do sada. Sada sam pronasla mleko za lice  koje mi savrseno odgovara, ne peku me oci a sminku skida ko iz sale. Preporucujem za osetljivu kozu jer stvarno nema iritiacija, crvenila, peckanja. Imam kombinovanu kozu i meni je odlicno, ne znam koliko bi bilo dobro za masnu kozu, to stvarno ne znam. 
Jos jedna dobra stvar je sto njihovi proizvodi nisu testirani na zivotinjama! Sve preporuke!! 


Da li vam se dopada post??? 

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3