Potrošeni proizvodi #14

Ćao najbolji moji.
Kao što već vidite po naslovu pišemo potrošene proizvode, već sam snimila video o ovim potrošenim proizvodima pa ako želite pogledajte ovde klik ovde. Kao što sam već napisala u prošlom postu jeste da obavezno pišem potrošene proizvode na blogu kako bih imala lakši uvid u proizvode koje sam koristila a i vama će biti lakše da ispratite sve.
Prvi proizvod je Avon šampon za kosu protiv peruti. Bio mi je dobar koliko toliko. Pomaže dok ga koristite ali naravno da neće rešiti problem peruti.
Losion za telo od zelene jabuke bacam, prošao mu je rok a i treba mu 3 godine da se upije u kožu.
Kremica za telo sa kozmetikaiparfemi.rs bacam je celu, nisam je koristila istekao joj je rok.
To se dešava kada sam bila jedno vreme luda i kupovala losione i gelove za tuširanje kao nenormalna.
 Šampon za kosu za ispravljenje, onako, na kraju sam ga koristila za brijanje nogu. Ništa posebno, lepo miriše i smiri kosu, nema letenja i elektrisanja. 
Balea šećerna vuna gel za tuširanje, prelepo je mirisalo i nije se dugo zadržao kod mene, znači brzo sam ga potrošila koliko mi se svideo.
Avon naturals losion za telo, imam ga takođe 100 godina i konačno je otišao, dosadili su mi tako da neko vreme pravim pauzu.
 Vlažne maramice, ništa posebno, više volim one sa onim čepom po srediti.
Tuferi, kao i uvek. Veštačke trepavice koje nisam ostavila nijedan par da vidite kakve su, ali ih obožavam, sigurno ih ima na instagramu kakve su bile.
 Razne maske za lice, sve su mi uglavnom bile dobre. Avon masku za lice bacam, peel off maska koje ja uopšte ne volim. Ne volim da razvlačim facu.
 Vademecum i nije nešto, više volim ovu drugu Trisa pasticu.
 Sva tri snežna laka za nokte je potrošila moja mama, ja sam ih u početku malo koristila, ona ih je završila.
 Čičkovo ulje za kosu, imam isto 100 godina i konačno je otišao, imam neka nova ulja i sve to ne stignem da koristim.
Labelo ništa posebno, očekivala sam više, teralo me je da grizem usne.
 Šta ste vi koristili od ovih proizvoda?


Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3