Letnji Favoriti 2018

Ćao najbolji moji. 
Pričamo o letnjim favoritima, proizvodima koje sam najviše koristila. Za vas koji više volite youtube od bloga snimila sam i video klik ovde . Uvek ću pisati na blogu favorite i potrošene proizvode jer mi je preglednije da pogledam kada me bude zanimao neki proizvod a verujem i vama. Tako da ima za sve po nešto. Za svaki proizvod koji postoji recenzija na mom blogu ostaviću link.
Farmasi CC krema All in One light to medium. Meni ova kremica savršeno odgovara kao puder. Celo leto sam koristila samo ovu kremicu sa prajmerom a čak i bez njega. Prija mojoj koži, lepo se setuje i zadržava se dugo sati na koži. Većina devojki je probalo ovu ili onu drugu plavu. Plavu nisam probala ali i nju preporučuju.
Heliocare krema sa zaštitnim faktorom 50 sa UVB i UVA zracima, najviše sam je koristila preko dana kada sam bila na kupanje. Koristila sam je na vratu i grudima. Prelepo miriše i čini mi se da u isto vreme i hidrira kožu. Preporučujem!
Farmasi micelarna voda 3u1 kao što sam pisala na instagramu ova micelarna voda je meni najbolja do sada. Ne može da se uporedi sa Garnierom roze poklopcem ili Niveinom za osetljivu kožu. Nema crvenila a ajlajner skida u jednom potezu. Pogodan je za sve tipove kože. Miris je nežan tako da je svima preporučujem! 
Sleek paleta hajlajtera u nijansi Cleopatra`s Kiss, od kada sam je dobila ne prestajem da je koristim i obožavam, na instagramu na 80% fotki imam ovaj hajlajter. Mešam po dva hajlajtera zato što su dva kremasta a dva u prahu. Nanosim prvo kremasti pa onda u prahu. Obožavanje sjaja ovog hajlajtera. Samo pakovanje je predivno i svetlucavo, nalik ogledalu.
Aero septic 0,1% koristim za sve. Prskam ga po šminci, kozmetici, radnom stolu, telefonu, blenderima za šminkanje. Sve što mislim da treba da se dezinfikuje.
Catrice Sun Glow ne koristim ga zimi jer mi je taman, sada mi je odličan, leti sam koristila naravno zbog mog preplanulog tena koji sam dobila preko leta. Lepo se blenda, ne trusi se previše, okej je za devojke koje nisu spretne sa bronzerom jer ne može da se pogreši. Nadograđuje se.
Aura Face Contour paleta recenzija ove palete možete da pročitate ovde . Samo jedna nijansu sam koristila ovo leto a to je kontur nijansa, bila je prelepa na taman ten.

Olival ulje, koristila sam ga uvek kada sam išla na kupanje, sunčanje, mazala sve žive oko mene tako da pročitajte žašto ga toliko volim klik ovde.
Farmasi ZEN maskara je odlična u dva sloja, pa čak i u tri. Daje volumen, dužinu, baš kako ja volim da mi izgledaju trepavice. Uzela sam je na nekoj akciji, obožavam je. 
Neven pomada, koristim je za sve živo, isto kao dezifenkciono sredstvo. Koristim je za ogrebotine, rane, zanoktice, može i za usne i ima 100 namena. 

Šta vam se najviše dopalo i da li koristite neki od ovih proizvoda?


Постави коментар

8 Коментари

  1. Nisam koristila ni jedan od ovih proizvoda,ali zelim isprobati Sleek paletu i Farmasi CC kremu. Super si nam predstavila proizvode, nadam se da cu koristiti neki od njih 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam CC kremu i Zen maskaru, tako da delim tvoje mišljenje. Odlični proizvodi,a veoma povoljni. Volela bih isprobati Sleek paletu, izgleda mi odlično.

    ОдговориИзбриши
  3. Love your review as always ))

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Loved the reviews!!!
    www.stylebasket.in

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3